کد خبر: ۱۲۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴

تکذیب خبر تشکیل کمیته رسیدگی به جریان انحرافی در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز گذشته خبری از قول یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی اعلام شد مبنی براینکه کمیته‌ای برای رسیدگی به جریان انحرافی در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده است.

یک خبرگزاری از قول محمدکریم عبادی خبر داد: «هم‌ اکنون کمیته‌ رسیدگی به جریان انحرافی با همکاری دادستان، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده تا این موضوع پیگیری شود و ان‌شاءالله به نتیجه مثبت برسد».

اعلام خبر تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به «جریان انحرافی» با همکاری قوه قضاییه و وزارت اطلاعات در کمیسیون اصل 90 از سوی یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی در حالی است که دبیر هیات‌رییسه کمیسیون اصل 90 از تشکیل چنین کمیته‌ای اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

«فاضل موسوی» به شرق می‌گوید: «از تشکیل چنین کمیته‌ای بی‌اطلاع هستم و تاکنون تشکیل چنین کمیته‌ای در دستور کار هیات‌رییسه قرار نگرفته است».

عضو کمیسیون اصل 90 اعلام می‌کند: «رسیدگی به موضوع جریان انحرافی مدتی است که در دستور کار کمیسیون اصل 90 قرار گرفته و شکایت‌هایی از جانب برخی از نمایندگان به کمیسیون تسلیم شده اما کمیته‌ای مشخص برای مقابله با جریان انحرافی در هماهنگی با دادستانی و وزارت اطلاعات تشکیل نشده است».

تکذیب خبر تشکیل کمیته رسیدگی به جریان انحرافی در کمیسیون اصل 90 از سوی یک عضو کمیسیون امنیت ملی در حالی است که منبع انتشار این خبر هم وجود کمیته‌ای برای رسیدگی به جریان انحرافی را رد می‌کند.

محمدکریم عابدی به شرق می‌گوید: «تشکیل این کمیته استنباط خبرنگار از گفت‌وگو با من است و من چنین خبری به آن خبرگزاری ندادم».

او معتقد است لزومی به تشکیل چنین کمیته‌ای برای مقابله با جریان انحرافی نمی‌بیند. عابدی تاکید دارد جریان انحرافی کوچک‌تر از آن است که نیاز به تشکیل کمیته‌ای ویژه برای برخورد با آن باشد. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: «همه وظایف‌شان را در رابطه با جریان انحرافی انجام می‌دهند اما من معتقدم نباید چاشنی این موضوع را زیاد کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین