کد خبر: ۱۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳

احمدی‌نژاد: علما هم حق اظهار نظر دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد به تشریح جایگاه انتقادات علما و مراجع بر عملکرد دولت پرداخت.

به گزارش آفتاب، در دومین نشست خبری سال 90 رئیس‌جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی، خبرنگار تلویزیون آسوشیتدپرس با اشاره به اینکه علمای قم یک بار در دولت اصلاحات وارد میدان شدند و به طرق مختلف، انحراف آن دولت را در بخش‌های مختلف گوشزد کردند، پرسید: «احساس می‌شود یک بار دیگر هم اکنون علما به دولت شما و حواشی آن معترضند و برخی معتقدند محبوبیت شما به خاطر آنچه پیرامون دولت می‌گذرد خدشه دار شده است، واقعیت چیست و امور در دست دولت چگونه پایان می‌یابد»؟

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال گفت: «اگر نوع نگاهمان را به صحنه ایران عوض کنیم، برداشت و تحلیلمان عوض می‌شود». 

آقای احمدی نژاد افزود: «باید بپذیریم ایران کشوری آزاد است و همه حق اظهار نظر و انتقاد دارند و تا زمانی که این اظهار نظر‌ها از حدود قانون و اخلاق خارج نشده است حتی نباید بر آنها خرده گرفت».

وی گفت: «افتخار می‌کنیم این دولت اجازه داده است حداکثر انتقاد به او شود و این را چیز بدی نمی‌دانیم».

رئیس جمهور افزود: «همه نظر دارند، علما هم حق اظهار نظر دارند و دیگران هم نظر دارند، باید نظر بدهند و فکر نمی‌کنم کسی در این کشور پیدا شود که بگوید نباید نظر دهند».

آقای احمدی نژاد گفت: «مقایسه این دولت با دولت‌های قبلی هم مقایسه‌ای مع الفارق است، صحنه آشکار است و از قبل هم اعلام کردیم رویه اداره کشور ما با دولت‌های قبلی متفاوت است و این را در آینده هم دنبال خواهیم کرد».

وی افزود: «کارهای کشور هم روی روال است، موضوع هسته‌ای و موضوع اقتصادی هم همین طور، هیچ وقت هیچ موضوع اقتصادی پایان ندارد و جریانی مستمر است».

رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست خارجی هم موضوعی مستمر است گفت: «حالا غربی‌ها در موضوع هسته‌ای جلوی ما صف کشیده‌اند از این عبور کنیم موضوع دیگری پیدا می‌کنند».

آقای احمدی نژاد افزود: «با استحکام و قدرت تمام کارمان را جلو می‌بریم و مشکلی نداریم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین