کد خبر: ۱۲۸۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸

روانبخش کیفرخواست مشایی را صادر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبير سياسي هفته‌نامه پرتو سخن كيفرخواست عليه مشايي را تهيه و در يك دادگاه فرضي در وبلاگ خود آن را به نقل از مدعي‌العموم قرائت كرد. 

روانبخش در وبلاگش نوشت: از زمان تشكيل دولت دهم، ماجراهاي اسفنديار رحيم‌مشايي به صورت موضوعي پر تنش براي نظام اسلامي درآمده است. از معاونت اولي و عزل وي با نظر ولي فقيه گرفته تا موضوع عزل وزير اطلاعات و حديث خانه‌نشيني رييس‌جمهور؛ موضوعي كه متدينان و اصولگرايان را به شدت نگران كرده است. 

اكنون پس از اثبات برخي مسايل و ارايه سندهايي در بعضي محافل، از دستگيري وي سخن به ميان مي‌آيد. چنانچه اين فرصت فراهم شود و رييس‌جمهور محترم، پشتيباني خود را از اين عنصر معلوم‌الحال بردارد، مدعي‌العموم بايد كيفر خواستي روشن و منطقي ارايه كند تا وي نتواند با شعارهاي عوام‌پسند، افكار عمومي را بفريبد. 

اكنون فرض مي‌كنيم دادگاه تشكيل شده و مي‌خواهند كيفرخواست تنظيم شده را قرائت كنند. اين كيفرخواست داراي چه موادي مي‌تواند باشد. 

وی در ادامه اتهامات مشايي را دسته‌بندي كرده است: 1. فرصت‌سازي براي دشمن2. شكستن قبح گناه 3. صرف هزينه‌هاي هنگفت در استان‌ها و شهرستان‌ها4. ارتباط با مرتاضان و جن‌گيران5. دورويي و فريب افكار عمومي6. ضربه زدن به گفتمان عدالت و ايجاد روحيه بدبيني و نوميدي در مردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین