کد خبر: ۱۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۶

عضو کمیسیون امنیت ملی: هفته آينده طرح سوال از احمدی‌نژاد را بررسی می‌كنيم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي، عضو فراکسیون روحانیت مجلس كه از مخالفان طرح سوال از رييس‌جمهور بود، علت مخالفت با اين طرح را که چندی‌پیش مطرح شده بود مناسب نبودن شرايط در آن مقطع زماني و برنامه سفر رييس‌جمهور به لبنان عنوان كرد و گفت: در آن مقطع زماني سوال از رييس‌جمهور را به مصلحت ندانستيم.

عضو جامعه روحانيت مبارز افزود: در آن زمان از آقاي مطهري كه طراح سوال از رييس‌جمهور بود، خواستيم اين طرح را مسكوت بگذارد و ايشان هم اين مساله را پيگيري نكردند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي درخصوص موضع فعلي هيات داوران اصولگرايي مجلس براي سوال از رييس‌جمهور گفت: هفته آينده كه مجلس آغاز به كار كند، اين طرح مجددا پيگيري مي‌شود، در آن زمان بايد ببينيم شرايط چگونه است و چه كار بايد كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما دو سال گذشته گفتيد همه اصولگرايان بايد از احمدي‌نژاد حمايت كنند، آيا اكنون نيز اين موضع را داريد؟ با تاكيد بر اينكه ما عقداخوت با هيچ‌كسي نبسته‌ايم، گفت: ما آنچه كه از عملكرد دولت در خدمت ملت باشد، حمايت مي‌كنيم و هر جايي كه خارج از اهداف نظام باشد با آن برخورد مي‌كنيم.

ابراهيمي در پاسخ به سوال ديگري درخصوص دودستگي در اردوگاه اصولگرايان گفت: ما هيچ دودستگي نمي‌بينيم و آنچه هست لغزشي در برخي از افراد است كه سرنوشت آن نيز از دو حالت خارج نيست يا اين افراد متوجه اشتباه خود مي‌شوند و جبران مي‌كنند كه در اين صورت آنها نيز از اصولگرايان خواهند بود يا اينكه متوجه اشتباه خود نمي‌شوند كه در آن زمان برخورد با آنها سازوكار خود را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین