کد خبر: ۱۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲

احمدی‌مقدم: ادغام وزارت ارتباطات به کار پلیس لطمه می‌زند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجلس هفته گذشته وزارت ارتباطات را به لایحه تشکیل وزارت امور زیربنایی اضافه کرد. اما اکنون رییس پلیس ایران، با آن مخالفت می کند. 

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در زنجان و میان خبرنگاران گفت: ادغام وزارت ارتباطات حرکت در جهت معکوس عملکرد نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد بخش‌های متناسب با نیاز روز گفت: ادغام وزارت ارتباطات که نقش مهمی در امنیت و همچنین توسعه کشور دارد به کار نیروی انتظامی لطمه می‌زند.

سردار احمدی‌مقدم ضمن تاکید بر راه‌اندازی پلیس سایبری در همه مراکز استان‌ها تا پایان سال جاری گفت: هر استانی که بتواند مکانی را تامین و حداقل آموزش‌ها را برای نیروها ارائه دهد در اولویت راه‌اندازی پلیس سایبری قرار می‌گیرد.

درحالی که پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی می کرد قانون جدید جرایم رانندگی،الگوی رانندگی ایرانی ها را با درصد بالایی اصلاح کند و البته از میزان قانون گریزی رانندگان بکاهد، اما به گفته فرمانده ناجا، بر اساس گزارش‌های ارائه شده پس از اجرای این قوانین 10 تا 12 درصد از جرایم راهنمایی و رانندگی در کشور کاهش یافته است.

او همچنین از آیین نامه های جدید برای قوانین رانندگی خبر می دهد: آیین‌نامه‌های مکمل قوانین راهنمایی و رانندگی برای تصویب به دولت ارائه شده است، این آیین‌نامه‌ها کارآمدی قوانین به اجرا درآمده را افزایش می‌دهد.

احمدی‌مقدم درباره امنیت اجتماعی گفت: طرح امنیت اجتماعی از 25 خرداد با دقت بیشتری انجام می‌شود. با توجه به فصل و افزایش گردشگری برخورد با ناهنجاری‌ها و مزاحمان در محل‌های گردشگری با جدیت توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین