کد خبر: ۱۲۹۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱

فروش نوزاد قبل از تولد در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه ایران نوشت: سناریوی ربودن نوزادی از مقابل بیمارستان که با همکاری پدرش طراحی و به اجرا درآمده بود از سوی پلیس فاش شد. 

سرهنگ کرمی- رئیس پلیس بندر عباس- در تشریح ماجرا گفت: اوایل خرداد امسال والدین نوزاد تازه متولد شده‌ای هراسان و مضطرب خود را به مأموران کلانتری 15 بندر عباس رسانده از ربوده شدن فرزندشان مقابل بیمارستان خبر دادند. پس از تشکیل پرونده و در تحقیقات پلیسی مشخص شد نوزاد هنگامی که در آغوش مادر بزرگش بوده از سوی افراد ناشناسی ربوده شده است. بدین‌ترتیب مأموران با ردیابی‌های گسترده پلیسی، سرانجام کودک ربایان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی، زوج جوان را دستگیر کردند. 

زن جوان در بازجویی‌ها ضمن اعتراف گفت: «چندی قبل با پدر نوزاد آشنا شدم. او از بارداری ناخواسته همسرش و مشکلات مالی زندگی شان گلایه می‌کرد. من هم به‌دلیل نازایی، همیشه در حسرت داشتن فرزند بودم. به همین خاطر به او پیشنهاد کردم پس از تولد نوزادشان، او را به ما بفروشد. ابتدا مخالفت کرد اما پول وسوسه‌اش کرد و بالاخره پذیرفت. روز حادثه هم طبق قرار نوزاد را مقابل در بیمارستان به مادر زنش داد و آنجا را ترک کرد. من هم در فرصتی مناسب بچه را ربوده و فرار کردم». 

به‌دنبال این اعتراف‌ها نوزاد پسر تحویل مادرش شد و پدر را هم به اتهام فروش فرزندش دستگیر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین