کد خبر: ۱۲۹۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹

کسی در ورزشگاه انزلی نمرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان لیگ برتر می گوید کسی در ورزشگاه تختی انزلی نمرده است. 

رئیس سازمان لیگ مرگ 4 هوادار در بازی دیروز پرسپولیس و ملوان را تکذیب کرد. او در مورد فینال جام حذفی و حاشیه های آن گفت: «این خبر شایعه است و اصلا صحت ندارد . مردم در اثر ازدحام درهای خروجی ورزشگاه دچار مصدومیت های جزئی شدند که به دلیل درگیری نبوده ، بلکه شلوغی درهای خروجی باعث شد تا عده ای زیر دست و پا بمانند.»

محمدی این را گفت و با اشاره به برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: « ما هر کاری بکنیم بر ما خرده می گیرند و نمی دانیم که چطور باید جشن قهرمانی را برگزار کنیم تا همه راضی باشند. اما دیروز روی سکوی قهرمانی تنها مدیریت باشگاه ، بازیکنان و مربیان پیروزی حضور داشتند و حتی اجازه ندادیم که افراد متفرقه و حتی لیدرها روی سکو بیایند.»

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره انتقاد از روند برگزاری رقابت های جام حذفی و اینکه چرا بازی فینال به صورت تک حذفی برگزار نمی شود گفت: « ما آیین نامه ای برای جام حذفی تدوین کرده ایم که این آیین نامه هر سال پیش از قرعه کشی رقابت ها به باشگاهها ارائه می شود و آنها نظراتشان را به ما می دهند ، البته در چند سال گذشته بسیاری عقیده داشتند که بازیهای جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار شود و فینال باید تک حذفی باشد و ورزشگاه فینال از مدت ها پیش تعیین شده باشد». 

وی افزود: «در این باره که بازیهای رفت و برگشت باعث می شود تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود شکی نیست. اما واقعا براساس تقویمی که ما برای برگزاری رقابت های لیگ برتر ، لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های ملی داریم اگر بازیهای حذفی رفت و برگشت شود نمی توانیم مسابقات را به پایان برسانیم. البته درباره تک حذفی بودن و انجام یک بازی در یک ورزشگاه از پیش تعیین شده نظرخواهی خواهیم کرد. اما به عنوان مثال اگر ملوان و فولاد به فینال می رسیدند و ورزشگاه میزبان ، آزادی تهران بود چقدر جمعیت به ورزشگاه می آمد. باید فضای فوتبال ایران را در نظر گرفت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین