کد خبر: ۱۲۹۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷

سرمربی ملوان: یکی از مسئولان لیگ با بلندگو شعار پرسپولیسی میداد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حاشیه های بازی پرسپولیس و ملوان همچنان ادامه دارد.

فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان بندر انزلی دور روز پس از شکست در فینال از مسائلی حرف می زند که تا به حال آنها را به زبان نیاورده است.او ادعا می کند که در حاشیه بازی دو تیم یکی از مسئولان سازمان لیگ بلندگو در دست داشته و پرسپولیس را تشویق می کرده است!

پورغلامی می گوید: «قبل از ورود ما به ورزشگاه آن طور که به من گفتند؛ یکی از مسئولان سازمان لیگ بلندگو را برداشته بود و شعار پرسپولیسی می‌داد. ضمن اینکه در پایان مسابقه و بلافاصله پس از سوت داور سرود قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه سر داده شد. این مسائل طرفداران ما را تحریک کرد. چرا اجازه ندادند بازیکنان دو تیم به رختکن بروند و هنگام توزیع جام سرود پرسپولیس پخش شود؟ طرفداران ملوان در حال ترک ورزشگاه بودند که پخش سرود پرسپولیس آنها را تحریک کرد».

پورغلامی از عزیز محمدی می خواهد تا این مسئله را پیگیری کند نه اظهارات مجید جلالی را.او می گوید:« سازمان لیگ و عزیز محمدی باید این مسائل را پیگیری کنند نه اظهارات مجید جلالی را. جلالی مربی‌ای است که کسی در صداقتش شک ندارد و اتحادیه مربیان که در عید نوروز برای من کارت تبریک فرستاد، باید از جلالی حمایت کند. این اتحادیه نباید فقط برای تبریک و تسلیت باشد. همانطور که داوران حامی دارند مربیان نیز باید پشت سر مجید جلالی باشند و من خودم اولین حامی او هستم زیرا صحبت‌هایش بی‌دلیل نبوده است.ملوان 7 مرتبه در فینال جام حذفی حضور یافته و 3 بار قهرمان شده است. مردم انزلی جام ندیده نیستند اما نباید آنها را تحریک می‌کردند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین