کد خبر: ۱۲۹۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸

یک نماینده: جورابمان را خودمان میخریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اگرچه تمام نطق​های امروز نمایندگان با تبریك میلاد حضرت علی(ع) همراه بود اما تبریك محمدكاظم دلخوش به سبكی متفاوت بود.

نماینده صومعه سرا سخنان خود را با شعری با این ابیات آغاز كرد كه «تاریخ ورق ورق پر از داد علی است، برخیز كه روز جشن میلاد علی است». وی سپس گفت: پیشاپیش روز ما موجودات دلسوز و دوست داشتنی و مدیر و مدبر و شایسته پاداش و حساس كه لازم نیست كسی بداند ما چه جواهراتی هستیم را به خودمان تبریك می گویم!

دلخوش افزود: ضمنا ما خودمان هم جورابمان را تهیه می كنیم!

وی سپس لحنی جدی به نطق خود داد و گفت: در كنار رهبری نظام هم دولتمردان و هم مجلسی ها باید این تذكر را به خودمان بدهیم كه باید با تبعیت از رهبری نظامفگوش به فرمان باشیم. این شعر هم ضمیمه این بخش از سخنانش شد كه «ما همواره به فكر خدمت و ایثاریم، از فتنه و فتنه گرانن هم بیزاریم».

این نماینده اصولگرا ادامه داد: شرایط حساس فعلی، شرایطی است كه باید دولت مراقب سهم تولید در هدفمند كردن یارانه​ها باشد تا صنعتگران وكشاورزان دچار ضرر و آسیب نشوند. ای دولت برس به داد تولید كنندگان وگرنه تا چند ماه دیگر كل جامعه دچار مشكل می​شود!

دلخوش در پایان نطق خود نیز گفت: یكی از اعضای دولت گفته بود كه اكثر تذكرات نمایندگان نامربوط است. من از سخنان ایشان متاسفم و امیدوارم رئیس​مجلس پاسخ مناسبی ارائه دهند تا اینگونه درقبال مجلس موضع گیری نكنند. از یكسو مردم از نمایندگان می پرسند كه چرا از رئیس​جمهور سوال نمی​كنیم و بعد از سوی دیگر دولتمردان به جای توجه به تذكرات نمایندگان، این حرف​ها را می​زنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
واقعا چه نماینده هایی داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین