کد خبر: ۱۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲

علاوی ادعایش علیه ایران را تكرار كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایاد علاوی رئیس فهرست العراقیه كه به شدت مورد حمایت برخی رژیمهای عربی و آمریكا قرار دارد، در ادامه تلاشهای منفی علیه دولت منتخب نوری المالكی، اتهامات و ادعاهای بی اساس خود را تكرار كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبكه العربیه،"ایاد علاوی" مدعی شد : ناقوس خطر در عراق به صدا درآمده است، زیرا خفقان شدیدی هم اكنون بر عراق حاكم است.

وی ضمن طرح ادعاهای تكراری اش درباره ایران این بار پای سوریه را هم به میان كشید و ادعا كرد كه دولت كنونی عراق حاصل توافق ایران و سوریه است.

علاوی در ادامه تلاشها برای بی ثبات كردن عراق از نظر سیاسی گفت : دولت مشاركت ملی دركار نخواهد بود و ما موضوع رای عدم اعتماد به دولت در پارلمان یا دعوت به برگزاری انتخابات زودهنگام را دنبال خواهیم كرد.

رئیس فهرست العراقیه در توجیه شكست در دستیابی به اهداف بلندپروازانه اش ادعا كرد: خفقان حاكم درعراق پس از انتخابات پارلمانی در ابعاد گسترده ای حاكم شده و تشكیل دولت و دیگر زمینه ها را بی نصیب نگذاشته است. پستهای سیاسی در عراق بر اساس طایفه گری تقسیم شده است.

شایان ذكر است رئیس فهرست العراقیه كه یكی از موانع اصلی تشكیل دولت عراق بود، با حمایتهای آمریكا و برخی رژیمهای عربی از جمله عربستان به مواضع خصمانه خود علیه دولت منتخب عراق ادامه می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین