کد خبر: ۱۲۹۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲

احمدی‌مقدم: مطمئنا فتنه سال 88 تمام شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده ناجا گفت: مطالبات مردمی در موضوع برخورد با هنجارشکنان اوج گرفته است. 

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: نمایندگان مجلس نیز پیگیر این موضوع هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با زنان و مردانی که از مدارای نیروی انتظامی سوء استفاده کرده و از خطوط عفت عبور می‌کنند، برخورد شود.

وی ادامه داد: ابتدا قرار شد این طرح از تهران آغاز شود و سپس در دیگر شهرها و استان‌هایی که موضوعیت دارد، نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه در این طرح مساله اصلی ما امنیت اخلاقی است، ادامه داد: تلاش داریم در شرایطی که امروز و در این فصل خانواده‌ها فراغت بیشتری دارند و سفرها نیز افزایش پیدا می‌کند، محیط اجتماعی جامعه از لحاظ اخلاقی پاک باشد.

فرمانده ناجا تاکید کرد: به هنجارشکنان هشدار می‌دهم که خودشان را تنظیم کنند چرا که تلاش نیروی انتظامی برخورد با این گونه افراد است و اگر تذکرهای ما جواب نداد، برخورد انتظامی در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر برخورد با کسانی که پوشش ناهنجار دارند، مزاحمین نوامیس نیز در امان نخواهند بود.

سردار احمدی‌مقدم در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص شرایط امنیتی استان خراسان رضوی عنوان کرد: امروز مسیر انتقال مواد کاملا مسدود شده و دیگر قاچاق‌های کلان مواد مخدر دیده نمی‌شود و قاچاقچیان رو به قاچاق سبک آوردند.

وی ادامه داد: ورود اتباع غیرمجاز نیز ساماندهی شده و وضعیت خوبی دارند و همچنان نیز باید این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشهد در مورد فروشندگان خرد مواد مخدر وضعیت خوبی ندارد، افزود: ظرفیت زندان‌ها و مراکز درمانی تقریبا تکمیل است و باید با ایجاد اردوگاه‌ها این مشکل را نیز حل کرد.

فرمانده ناجا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نامناسب بودن وضعیت مرکز ترخیص خودرو در مشهد تاکید کرد: نیروی انتظامی باید ظرفیت‌ها را متناسب با نیازها افزایش دهد و مردم نباید در صف باشند و منتظر بمانند و به طور قطع این مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تشکیل پلیس فتا در استان‌ها گفت: با توجه به حرکت جرایم به سمت جرایم نرم‌افزاری تشکیل پلیس فتا را در دستور کار قرار دادیم که با تکمیل تجهیزات و امکانات، چشم‌اندازی خوبی در این رابطه خواهیم داشت.

سردار احمدی‌مقدم همچنین در پاسخ به سوالی در مورد برخورد نیروی انتظامی با عوامل فتنه عنوان کرد: اگر منظورتان فتنه سال 88 است که این فتنه را باید تمام شده تلقی کرد.

وی با بیان این که فتنه‌ها ابزار امتحان جامعه هستند، عنوان کرد: این امتحان‌ها مکرر به وجود خواهد آمد تا راست و دروغ از هم شناخته شوند و دیدید خیلی‌هایی که ادعای خط امام(ره) را داشتند، در این فتنه کم آوردند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: ممکن است در آینده نیز با فتنه‌های دیگری روبه‌رو شویم ولی مطمئنا فتنه سال 88 تمام شده است و ما از این فتنه عبور کردیم.

وی ادامه داد: فتنه سال 88 در حال حاضر عمدتا در آدم‌های‌ فراری خارج از کشور دیده می‌شود که تلاش می‌کنند آن را زنده نگه دارند که این افراد از بودجه دشمنان ارتزاق می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
آرزو بر جوانان!!! عیب نیست!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین