کد خبر: ۱۲۹۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵

منتقدان جریان انحرافی به چند گروه تقسیم می‌شوند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاكید كرد كه برخی خواص مردود مصلحت روزگار را در انتقاد از جریان انحرافی می‌بینند و ما نباید با مصلحت این افراد مخالفت كنیم.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با مهر درباره مهمترین عبرتهای حوادث سال 88 گفت: بزرگترین بهره ایران از فتنه و حوادث بعد از انتخابات، آشكار شدن ادعاها و سخنان برخی از افرادی بود كه همواره ادعای حركت در مسیر آرمانهای امام و رهبری را داشتند.

وی افزود: بیداری مردم مردم و آشكار شدن ابعاد و ویژگی های رهبر معظم انقلاب از دیگر ویژگیهای فتنه پس از انتخابات دهم بود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه در فتنه 88 معلوم شد كه تمام ادعاهای آقای موسوی كه ادعای ولایت و در خط امام بودن را داشت و خود را نخست وزیر امام می دانست دروغ است، اظهار داشت: این جریان در دروغ های بعدی خود می گفتند كه انتخابات آزاد نیست و تقلب شده است اما ملت ما به یك بیداری رسید و دیگر به عناصری كه سعی در تظاهر داشتند اعتماد نكرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: فتنه ها علیه كشورمان به صورت دائم در جریان است.

وی اظهار داشت: برخی از خواص مردود در فتنه 88 كه هم اكنون با شدت زیاد از جریان انحرافی انتقاد می كنند، به چند دسته تقسیم می شوند، برخی از آنها صادقانه به اشتباهات خود پی برده اند و می خواهند جبران كنند.

بادامچیان ادامه داد: برخی دیگر مصلحت روزگار را در انتقاد از جریان انحرافی می بینند و ما نباید با مصلحت این افراد مخالفت كنیم.

وی تصریح كرد: با وجود آنكه برخی خواص برای جبران گذشته با شدت بیشتری از جریان انحرافی انتقاد می كنند اما دسته ای دیگر هم فریب تازه ای را در این زمینه آغاز كرده اند كه جامعه ما باید مراقب این افراد باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین