کد خبر: ۱۲۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۱:۱۲

مکتبی ها بازگردند، بعضی مدیران قبلی اپوزسیون بودند

آفتاب‌‌نیوز : حسین صفار هرندی در مراسم معارفه ای که برای احمد خادم المله تدارک دیده شده بود از خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوران مدیریت قبلی انتقاد کرد و ضمن بیان این نکته که اگر از فردي به خاطر نگاه مكتبي و انقلابي‌اش حقي تضييع شده است، بايد احقاق حق شود و اگر كساني به ناحق از خبرگزاري رفته‌اند بايد برگردند، گفت در حالیکه به اعتراف "ليگابو" در ايران بیشتر از 26 زنداني سياسي وجود نداشت، ایرنا در ارائه اخبار خود بيشتر مطالبات اين عده را منعكس مي‌كرد.

وی همچنین به نقش اپوزسیون گونه برخی مدیریت ها در دولت های قبلی اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود ایرنا به دوران اوج خود که در زمان دفاع مقدس بود بازگردد. به اعتقاد معاون مدیر مسئول سابق روزنامه کیهان ايرنا همچنین بايد مطالبات معیشتی مردم را مورد توجه قرار دهد. 

احمد خادم المله هم در این مراسم از كساني كه خبرگزاري را ترك كرده‌اند درخواست کرد که بازگردند و او را در نبرد جديد همراهي كنند. به اعتقاد مشاور مطبوعاتی مدیرعامل گروه صنعتی ايران خودرو، ايرنا تاکنون در حوادث و چالش‌هاي بزرگي كه پيش رويش قرار گرفته منفعل رفتار كرده‌، اما نظام چنين چيزي را از خبرگزاري نمي‌پذيرد. 

رئیس جدیدهمچنین بر فراجناحي بودن خبرگزاري تاكيد كرد و گفت که شان خبرگزاري اين نيست كه در سطح يك گروه سياسي پايين بيايد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۴/۰۶/۲۲
1
0
باسلام
ضمن تبريك خدمت استاد ارجمند جناب اقاي خادم المله
وارزوي توفيقات بيشتر .اينجانب ازبرخورد خوب وبشاش
وزير محترم جناب اقاي صفارهرندي لذت مي برم وازخداوند منان براي ايشان ارزوي سلامتي وتوفيقات بيشتر راخواستارواميدواريم اين روحيه هميشه تداوم داشته باشد.انشالله.
سهراب نجار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین