کد خبر: ۱۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲

جزییات تكان دهنده تجاوز گروهی به زن كاشمری + پیوست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «منیره .خ»، زن جوان كاشمری كه چندی پیش مورد تجاوز دسته‌جمعی اراذل و اوباش قرار گرفته بود، جزئیات تكان‌دهنده‌ای از این حادثه را تشریح كرد.

«منیره .خ»، زن جوان كاشمری با تشریح جزئیات حادثه تجاوز دسته جمعی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه كاشمر به وی، به نسیم گفت: شوهر من اعتیاد دارد و چند سالی است كه من و دو فرزندم را به حال خود رها كرده‌ است. مدتی است كه با مرد سالم و متشخصی آشنا شده‌ام و بخاطر كمك هایی كه به من می‌كرد به او اعتماد كردم. در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال به همراه این مرد و در حال بازگشت از محل كار به خانه بودیم. محل كار من مشرف به روستای قوژد است. در حالی‌كه در بین راه توقف كرده بودیم و در حال صحبت بودیم، صدای چند موتور سوار را شنیدیم كه در اطراف ماشین توقف كردند.

وی ادامه داد: ۵، ۶ نفر موتور سوار، این مرد را از ماشین پیاده كردند و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و پول، مدارك، طلا و تلفن همراه هر دوی ما را به زور گرفتند. آنها مرا به یك گندمزار بردند و جلوی چشم همدیگر به من تجاوز كردند. یكی از آنها با دوستان دیگرشان تماس گرفت و آنها هم آمدند و به من تجاوز كردند. پس از مدتی تصمیم گرفتند كه مرا با موتور به یك محل دیگری منتقل كنند. در بین آنها فردی به نام "چوپان" بود كه من او را می‌شناختم و او هم مرا می شناخت.

این زن قربانی تجاوز اضافه كرد: با التماس و گریه از او خواستم كه به من كمك كند. او پس از آنكه مرا شناخت، با چاقو، دوستانش را تهدید كرد و مرا سوار یك نیسان كرد و به خانه‌ای برد كه دو زن در آنجا بودند و آنها به من لباس و غذا دادند و بعد از كمی استراحت، و به دلیل اوضاع جسمی بدی كه داشتم به بیمارستان رفتم. مسئولان بیمارستان به دلیل وخیم بودن حال من، علت آن را پرسیدند كه پس از صحبتهای من، آنها مسئولان نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند و هم اكنون نیز پرونده در دادسرا در جریان است.
متن شكایتنامه این قربانی تجاوز به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان كاشمر:

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین