کد خبر: ۱۲۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

انتقادهای تند آتوسا حجازی از قلعه‌نویی/ دیگر اسم پدرم را به زبان نیاور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دختر ناصر حجازی از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کند.

پس از آن‌که آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی به طور تلویحی از امیر قلعه‌نویی انتقاد کرد، آتوسا حجازی، دختر اسطوره فوتبال ایران نیز به حرف آمد و از سرمربی سابق استقلال انتقاد کرد. آتوسا در گفت‌وگویی که با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) داشته، در پاسخ به این سوال که «می‌گویند شما از امیر قلعه‌نویی دلخور هستید؟»

می‌گوید: «بله، صددرصد دلخور هستم. آن شبی که این آقا به برنامه 90 رفت خیلی‌ها با من تماس گرفتند. من آن شب برنامه 90 را کامل دیدم و با شنیدن حرف‌های این آقا، خیلی حالم بد شده بود. از روزنامه‌ها تماس گرفتند که جوابش را بدهم اما گفتم بعدا صحبت می‌کنم. من می‌گویم اگر ایشان می‌خواست خاطره تعریف کند 3 روز زودتر تعریف می‌کرد تا بابام زنده باشد و جوابش را بدهد. اگر آن موقع می‌گفت بابای من هم جوابش را می‌داد. قلعه‌نویی خیلی ادعای مسلمانی دارد اما اگر مسلمان است درست نیست پشت سر مرده حرف بزند.»

آتوسا حجازی ادامه می‌دهد: «این حرکت ایشان خیلی زشت بود. این آقا دیگر اسم پدرم را به زبان نیاورد. من از ایشان خواهش می‌کنم دیگر اسم پدرم را به زبان نیاورد چون پدرم در آن دنیا هم ناراحت می‌شود که کسی مثل قلعه‌نویی اسمش را به زبان بیاورد. رضا صادقی یک آهنگ دارد که می‌گوید: "واسه شیر خسته موش هم یلی می‌شه و می‌غرد" آن شیری که در این شعر می‌گوید شیر خسته است اما پدرم دستش از دنیا کوتاه است و خوب نیست پشت سر ایشان حرف بزند. اگر ایشان دوباره اسم پدرم را بیاورد جوابش را می‌دهم. همین آقا حاضر است تمام ثروت و افتخاراتش را بدهد و یک هزارم محبوبیت پدرم را داشته باشد. ایشان حتی به مردم پدرم هم حسادت می‌کند. آدم از پرسپولیسی‌ها انتظار نداشت اما علیرضا حقیقی از مادرم اجازه گرفت و با پیراهن پدرم بازی کرد. بقیه بازیکنان پرسپولیس هم با پیراهن‌هایی که عکس پدرم بود وارد زمین شدند و خود علی دایی هم مشکی پوشید و در استادیوم حاضر شد اما این آقا حتی در خاطره‌ای که تعریف کرد هم خودش را بالا برد چون کمبود دارد و پشت سر مرده حرف می‌زند اما مردم فهم و شعور دارند و خوب قضاوت می‌کنند. به خاطر اینکه قلعه‌نویی در مراسم پدرم نبود هم از ایشان تشکر می‌کنم چون پدرم خوشحال شد که ایشان در مراسش شرکت نکرد. من فقط درد دل کردم چون مردم خودشان خوب می‌فهمند و تمام مسائل را تحلیل می‌کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
7
خوشم اومد آتوسا خانم .....خوب جواب اين بچه (به ظاهرمسلمان) را دادي همش ميگه من به ائمه اطهار متوسل ميشم ممممممن اينكار رو كردم من پول واسم مهم نيست.
مغرور شده داره مزد جي رو ميگيره.............. بابا من خودم استقلالي هستم ولي دم علي دايي گرم ...خيلي مرد........ جلو همه جواب راست و ميگه.........فقط امير خان ادعا داره همين............همون بهتر كه قلعه نويي نيومد......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
3
3
خانم محترم شما حق خواهری به گردن ما دارید و پدر مرحومتان حق معلمی و مردانگی و شهامت - شمارو به روح آن مرحوم قسم میدم به احترام اون اسوه شجاعت - از این جماعت روزنامه چی و به خصوص پرسپولیسیها بازی نخورید - همه شون مثل حقیقی با مرام نیستند - بعضیاشون بلا نسبت شما و علیرضا حقیقی فقط نفرت رو میشناسن .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین