کد خبر: ۱۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

نقد فیلم‌های آخر‌الزمانی هالیوود توسط طلاب حوزه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم از برگزاری دومین دوره نقد فیلم‌های هالیوودی در این دانشکده خبر داد.

سید ابوالقاسم صالحی زاده، معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم ابراز داشت: سینمای غرب با بهره‌گیری از تکنیک‌های قوی فیلم‌سازی، تحت شعاع قرار دادن پایان دنیا و مسائل مربوط به آخر الزمان را در دستور کار خود قرار داده است از این رو ضرورت داشت دانشجویان این دانشکده بر این مبانی و نقد آن تسلط داشته باشد.

صالحی زاده اضافه کرد: برهمین اساس برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های نقد فیلم در دستور کار دانشکده صدا و سیمای قم قرار گرفت و دوره نقد فیلم‌های آخر الزمانی از ابتدای اسفند سال گذشته برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم اظهار داشت: شناسایی استعداد‌های دانشجویان در زمینه‌های هنری و نقد فیلم، ارتقای توان نقادی آنان، ارائه روش صحیح فیلم دیدن و کار گروهی دانشجویی از اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده است.

وی بیان داشت: در مدت 10 هفته برگزاری این دوره، 10 فیلم آگاهی، 2012، نوستراداموس 2012، روز بعد از فردا، کتاب الی، من افسانه‌ام، نابودگر 4، جاده، نه و روز استقلال به نمایش گذاشته شد و با بهره‌گیری از اساتیدی چون حجت الاسلام ارجمندفر، میرخندان، صالحی‌زاده، اکبرپور، عالمیان، سید آبادی، شفیعی سروستانی و تابش به نقد کشیده شد.

معاون دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این برنامه ادامه داد: دوره دوم نقد فیلم های هالیوودی در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در دوره دوم نقد فیلم این دانشکده، 7 فیلم تعقیب، فراموشی، بی خوابی، بتمن آغاز می کند، اعتبار، شوالیه تاریکی و سر آغاز نمایش و نقد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین