کد خبر: ۱۲۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۵

برنامه دشمن برای مشغول کردن جوانان با لوح فشرده، قلیان و سریال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نظام اسلامی مرهون مکتب اهل بیت(ع) است.

آیت الله عبدالنبی نمازی در مسجد حضرت زینب(س)، ماه رجب را یکی از ماه های با ارزش دانست و اظهارداشت: در این ماه خداوند بندگانش را به کلاس های معرفت شناسی فرا می خواند. 

وی، یکی از وظایف اهل ایمان را حضور در کلاسهای معرفت شناسی ذکرکرد و افزود: این فوق برنامه‌ها میزان معرفت انسان را ارتقا و انسان را در برابر هوای نفس تقویت می‌کند. 

وی، با اشاره به اینکه امروز جوانان ما در معرض تهدیدهای جدی دشمنان هستند، تاکید کرد: امروز دشمنان اسلام تمام سرمایه‌های خود را با روش های مختلف بکار گرفته اند تا جوانان را از اسلام جدا کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: امروز دشمنان سعی دارند جوانان را با لوح های فشرده، سریال، سیگار، قلیان، تریاک و سایر مواد مخدر، مسایل جنسی و فحشا مشغول کنند. 

آیت الله نمازی تاکید کرد: اگر جوانان جامعه‌ای به این مسایل کشیده شوند، آن جامعه در معرض مرگ و نابودی است. 

وی، راه اصلاح جامعه و حفظ جوانان را دین دانست و گفت: اگر جوانان با خدا، اهل ایمان و نماز مانوس شوند، دیگر اهل سیگار، قلیان و تریاک و به دنبال ناموس مردم نمی رود. 

وی، ‌با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه های انقلاب هستند، افزود: والدین در تریبت فرزندان خود دقت داشته و جوانان را تشویق کنند نه اینکه با آنها تندی نمایند. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه، تربیت درگیری نیست، خاطر نشان کرد: راه تربیت مهر و محبت است. 

آیت الله نمازی، گفت: با تشویق جوانان برای حضور درکلاس های اخلاقی، علمی و دینی، می توان جامعه اسلامی را در مقابل تهدیدها و تو طئه های دشمنان بیمه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین