کد خبر: ۱۲۹۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵

چند کلمه با آقای ذوالنور

سید عبدالجواد موسوی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آقای ذوالنور! فرموده‌اید بعضی از نمایندگان مجلس كه ضدانقلابند از همان اول علیه دولت بودند.

به علل روانشناسانه بیان این جمله كاری ندارم. فقط به همین مقدار اكتفا می‌كنم كه آدمیزاد برای توجیه آنچه می‌باید انجام می‌داده و نداده، لزومی ندارد حتماً دیگران را متهم كند راه‌های دیگری هم وجود دارد و اما چند نكته درباره فرمایش شما اینكه نمایندگانی كه از همان اول مخالف دولت بودند ضدانقلابند، اتهامی است كه حتماً باید در دادگاه صالحه‌ای ثابت شود. بند هیچ كاره وكیل مدافع نمایندگان مجلس نیستم اما از شماكه جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بودید و باید بیش از دیگران مراقب گفتار و رفتار خود باشید، توقع می‌رود چیزی را كه هنوز در حد اتهام است و هیچ دادگاهی آن را ثابت نكرده است بر زبان نیاورید. با این حال گیرم سخن شما درست و نمایندگانی كه از ابتدا با دولت مخالف بودند «ضدانقلاب» باشند. آن وقت نباید این پرسش را طرح كرد كه پس دستگاه‌های امنیتی چه‌كاره‌اند؟

دستگاه‌هایی كه می‌توانند یك تروریست بین‌المللی را روی هوا دستگیر كنند و سرویس‌های جاسوسی آمریكا و انگلیس را به اشتباه بیندازند و اپوزیسیون داخل و خارج را مسخره خاص و عام كنند، نمی‌توانند تشخیص دهند كه فلانی جاسوس است یا خائن است و صلاحیتی برای تكیه زدن بر مسندهای حساس و مهم مملكتی ندارد؟ شورای نگهبان و نظارت استصوابی در این میان چه‌كاره است؟ اگر با این همه نهادهای مهم و امنیتی سختگیرانه خرابكارها می‌توانند تا چنین سطوحی خود را بالا بكشند، به جای فخر فروختن به این دستگاه‌ها بهتر نیست فكری به حال و روز وضعیت امنیتی كشور كنید؟ اصلاً این چه مملكتی است كه در آن نخست وزیر هشت سال دوران جنگ فراماسون و جاسوس از آب درمی‌آید، رئیس‌جمهور دوران سازندگی‌اش متهم به فساد اقتصادی و سیاسی و سرفتنه خوانده می‌شود.
رئیس جمهور دوره اصلاحات به رابطه با صهیونیست‌ها و اقدام انقلاب مخملی متهم می‌شود، رئیس جمهور فعلی هم قربانش بروم آنقدر اتهام دارد كه نمی‌دانیم كدامشان را ذكر كنیم. نمایندگان مجلس هم بعضی‌هایشان از سوی شما «ضدانقلاب» خوانده می‌شوند. بهتر نیست یكباره بفرمایید مملكت دست جاسوس‌ها و فراماسون‌ها و ضدانقلاب‌هاست و خیال همه ما را راحت بفرمایید؟

راستی شش ماه دیگر كه انتخابات مجلس در راه است. مردم با چه امیدی پای صندوق‌های رأی بروند؟ مجلسی كه یك رئیس‌اش می‌شود سر فتنه و یكی دیگر از رؤسایش می‌شود آخوند آمریكایی و بعضی از نمایندگانش می‌شوند ضدانقلاب به چه درد می‌خورد؟ آزار داریم برویم پای صندوق‌های رأی و مشتی وطن‌فروش خائن را بر مسند قدرت و ریاست بنشانیم تا مملكت را به خاك سیاه بنشانند؟ دیگر اینكه چرا بعضی‌ها فقط به جرم اینكه از شما زودتر متوجه شده‌اند این دولت، دولت كارآمد و مناسبی نیست، باید به چنین چیزی متهم شوند؟ متر و معیار و میزان حق شمایید؟ یعنی هر موقع شما فرمودید عده‌ای خوبند، دیگران هم باید بگویند خوبند و هر موقع شما فرمودید عده‌ای بدند، دیگران هم باید بگویند بدند؟! در این صورت ـ یعنی در صورت تأیید شما در هر موقع و مقامی ـ دیگران می‌شوند بصیر و آگاه و انقلابی و در غیر این صورت ممكن است از سوی شما به هر چیزی متهم شوند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
منظور آقای ذوالنور خیلی روشنه با فرار به جلو فرافکنی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
تقریباً پاسخ خوبی دادید . ولی جا داشت خیلی صریح تر و مستند تر ( با ذکر دین به دنیا فروختن این آقایان در سالهای قبل ـ بخصوص دو سال اخیر ) مردم را از وجود افراد نان به نرخ روز بخور بیشتر آگاه کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
این حرفا به گوش آقایان نمیرود. اینان اهل منطق نیستند وهوچی گری وسوار بر باد قدرت منش و روش شان است و همیشه درحال تحقیر دیگران هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
بابا اين حرفها را زده شايد در انتخابات آتي راي بياورد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
امثال آقای ذوالنور اگر آگاهی مردم رابه مسخره بگیرند اما بادست انتقام طبیعت چه می کنند!! بیاییم کمی هم به فکرروزی باشیم که هیچ تریبونی برای عوام فریبی نخواهیم داشت که تبلی السرایر نزدیک است !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
ba hal bod vali ku ghooshe shenava
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
کلا ما ایرانیها تو عالم سیاست کم جنبه ایم با هر ابزاری میخایم رغیب و ازمیدون بیرون کنیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین