کد خبر: ۱۲۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
خیلی از وزرا برای ادامه کار با احمدی‌نژاد از رهبری اذن خواستند

ذوالنور: رأی به احمدی‌نژاد، انتخاب بین افسد و فاسد بود!

متاسفانه یک گره تلخ در آینده شکل خواهد گرفت/حجاریان گفته برای ائتلاف با مشایی مشکلی نداریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه متاسفانه یک گره تلخ در آینده شکل خواهد گرفت، گفت: این گره تلفیق و جوش جریان انحرافی با جریان فتنه است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عصر شنبه در نشست تیرماه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام در اهداف خود ثابت هستند و تغییر هدف نداده‌اند،‌ اظهار داشت: اگر تغییری باشد در عرصه استراتژی و تاکتیک است.

وی افزود: اگر دیدگاه جمهوری‌خواهان و دموکرات‌‌ها در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران را بررسی کنیم، ممکن است در بعد عملی و برخورد تفاوت‌هایی باشد ولی در اسقاط نظام تردیدی ندارند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تحریک منافقین توسط غرب گفت: آنها گروهک‌هایی را به جان مردم انداختند که در ترورهای مختلفی نقش داشتند.

ذوالنور با بیان اینکه در کشور 16 هزار و 800 شهید ترور داریم، تصریح کرد: وقتی به ماهیت جریان‌های ترور نگاه می‌شود، همه سر در توبره غرب و بعضا شرق دارند.

وی تلاش دشمن برای براندازی نظام از طریق تهدیدات سخت، تحمیل جنگ هشت ساله، ‌عملیات روانی گسترده و تحریم اقتصادی را از جمله اقدامات دشمن برشمرده و گفت: بعد از 32 سال اگر نتوانستند تغییر از برون را محقق کنند با توجه به اینکه اهدافشان ثابت است، سقوط نظام از درون را هدف قرار داد‌ه‌اند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه گستردگی جبهه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر از جنگ فرهنگی است، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دو نوع جنگ داشتیم یکی جنگ رو در رو بود که نمونه آن را در عملیات بدر و والفجر داشتیم و نوع دوم جنگ برون مرزی بود که در آن از علائم و نشانه‌های دشمن برای نفوذ استفاده می‌شد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمن از تغییر از برون نتیجه نگرفته و تغییر از درون را در دستور کار خود قرار داده است و با ژست طرفداری از مردم، کلمات جذاب و دلنشین وارد میدان می‌شود.

وی ادامه داد: آنها از الفاظ و شیوه‌هایی استفاده می‌کنند که مردم آنها را از خود ببینند و بپذیرند، بنابراین نفاق و دورویی روش جدید دشمن است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه با رشد فناوری‌های جدید گروه‌ها می‌توانند قدرت پیشروی خود را افزایش دهند، تصریح کرد: در عرصه فرقه‌سازی شاهد تجدید حجتیه هستیم و اکنون امام زمان‌ها و خداهای زیادی داریم که در زندان‌ها هستند.

ذوالنور ادامه داد: برای نمونه فردی که از نیروهای مسلح اخراج شده با ادعای امام زمانی مریدان زیادی را به خود جذب کرده و بعد از آن با ادعای خدایی آدم‌هایی را اطراف خود دارد که جلوی وی هفت الی هشت ساعت سجده می‌کنند.

وی افزود: برخی سی‌دی ظهور را می‌سازند و می‌گویند مقام معظم رهبری سید خراسانی است در حالی که کسی نمی‌تواند به قطع بگوید ایشان سید خراسانی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کسانی که وقت ظهور را پیش‌بینی می‌کنند دروغگو هستند، گفت: در یکی از کتاب‌های انحرافی از علائم ظهور این گونه بیان شده که در منطقه دو عبدالله خواهد بود که اکنون نیز دو عبدالله داریم یکی در اردن و دیگری در عربستان است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تلاش عده‌ای برای دعوت از ملک عبدالله، پادشاه اردن به ایران گفت: آنها تلاش می‌کردند با جاذبه‌های گردشگری رغبتی در وی ایجاد کنند و در آب گرم سرعین ببینند که آیا وی دارای علایم سفیانی است یا نه؟

ذوالنور با بیان اینکه جریان انحرافی در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده و خطرناک‌تر از همه جریانات است، گفت: این جریان حتی از جریان‌هایی مثل ملی مذهبی‌ها، حاکمیت افراطیون در دوره اصلاحات، منافقین و حجتیه‌ها، خطرناک‌تر است.

وی ادامه داد: بر اساس مبنای فکری حجتیه در دوران ظهور هر نوع حکومتی جائر است لذا برای حفظ ظاهر هم که شده باید از حکومت فاصله بگیرند ولی جریان انحرافی علاوه بر همه انحرافات حجتیه قدرت و ثروت را نیز در اختیار دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ادعا می‌کنم در دوران اصلاحات هیچ یک از آرمان‌های انقلاب، اهداف امام و ارزش‌های انقلاب از حمله محفوظ نماند، گفت: در دوران اصلاحات 8 هزار ساعت سخنرانی دارم که در آنها به حملاتی که به ارزش‌ها شده پاسخ داده‌ام.

وی با بیان اینکه مبنای فکری اصلاح طلبان لیبرالیستی بود، اظهار داشت:‌ رحیم پور ازغدی در رابطه با دیدار خود با خاتمی می‌گوید که دفتر خاتمی از من دعوت کرد و و در دیداری که با خاتمی داشتم وی به من گفت که مباحث شما ریشه در سوسیالیسم دارد.

وی افزود: ‌ازغذی در پاسخ خاتمی گفته بود بحث شما یکطرفه است تفکرات شما نیز لیبرالیستی است و خاتمی گفته بود به یقین و باور رسیده‌ام که تنها مکتبی که می‌توانددر حکومت‌ها جوابگو باشد لیبرالیسم است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راس تابلوی اصلاح طلبان ناکارآمدی دین در جامعه بود، اظهار داشت: مردم اصلاح‌طلبان را زودتر می‌شناختند ولی جریان انحرافی شعارها و اقداماتی پررنگ‌تر از انحرافات اصلاح طلبان را دارد و از طرفی دیگر رنگ دین به خود زده است.

وی افزود: جریان انحرافی ژست دین دارد، نمی‌خواهم جسارت به رئیس جمهور کنم و علیرغم اینکه از حامیان دولت هستم ممکن است رئیس جمهور در جایی سخنرانی کند و بگوید من مخالف ولایت فقیه نیستم و نمی‌شود چنین انگی به من زد.

ذوالنور تصریح کرد: ولایت فقیه دارای ابعاد اعتقاد نظری و التزام عملی است، آقایان منکر ولایت فقیه نیستند و راس جریان انحرافی نیز منکر ولایت فقیه نیست بلکه آنها معتقند با توجه به غیبت صغری که در آن حضرت ولیعصر (عج) رخ می‌نماید نیابت بی‌معنی است.

وی اضافه کرد: جریان انحرافی معتقد است دوران ظهور اصغر که علائم آن اشکار شده است کسانی می‌توانند با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشند، لذا معتقدند رئیس جریان انحرافی با امام زمان (عج) ارتباط دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: برخی در سالگرد رحلت امام سر و دست می‌شکستند تا به عربستان بروند و از قافله امام زمان جا نمانند کما اینکه رئیس جریان انحرافی در اظهار نظری گفت که در 14 خرداد اتفاقی می‌افتد که دهن منتقدین بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی منکر ولایت فقیه در نظر نیست، گفت: آقای صفار هرندی می‌گوید در جلسه‌ای بحث می‌شد که ادغام در فلان جا خلاف نظر رهبری است ولی رئیس جمهوری گفت این حکم است، این حکم را راس جریان انحرافی از امام زمان می‌گرفت.

ذوالنور با بیان اینکه فضای جامعه ظرفیت طرح مسائلی را ندارد، تصریح کرد: جریان انحرافی معتقد است که مردم سه دسته هستند گروه اول ولایتی‌ها و همان 7 میلیون رایی هستند که به ناطق نوری رای دادند، این سخن صددرصد غلط است برای اینکه رسانه‌های بیگانه اقرار داشتند که در 9 دی بیش از 40 میلیون به خیابان‌ها آمده و از ولایت حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه کسی که رای می‌دهند مشروعیت نظام را قبول دارد، گفت: گروه دوم از نظر این جریان ضدانقلابی‌ هستند که عده‌شان کم نیست ولی این حرف نیز غلط است چون در مقایسه با انبوه مردم عددی نیستند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گروه سوم را عامه مردم عنوان کرد و گفت: جریان انحرافی می‌گوید عامه مردم به انقلاب معتقدند ولی در عمل می‌خواهند مشروبات الکلی مصرف کنند با حجاب خانم‌ها کاری نباشد و به طور کلی حکومتی می‌خواهند که کاری به کارشان نداشته باشند.

وی افزود: این‌ها با این نوع نگاه به گروه سوم، دیگر نیازی به ولایت فقیه ندارند و متاسفانه نوع حرکتی که اکنون می شود در این راستا است.

ذوالنور ادامه داد: این جریان سه سال پی‌در‌پی است که تصمیم گرفته می‌شود سران کشورهای فارسی زبان به برای جشن نورزو به تخت جمشید دعوت شوند و سه سال است که رهبری باید مخالفت کنند تا این اتفاق نیفتد؛ در مورد تحولات منطقه نظر رهبری بیداری اسلامی است و این جریان بیداری مردمی را در مقابل نظر رهبری مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک گره تلخ در آینده شکل خواهد گرفت، گفت: این گره تلفیق و جوش جریان انحرافی با جریان فتنه است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه شاخص‌های جریان فتنه با 100 نفر برای انتخابات آینده مجلس مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: 81 نفر از این 100 نفر اعلام کرده‌اند که رئیس جریان انحرافی نیز با آنها مذاکراتی داشته که این نشانگر یکی بودن اهداف مشترک آنها است.

وی ادامه داد: آقای زیباکلام اخیرا گفته که مشایی با جریان اصولگرایی فرسنگ‌ها فاصله دارد و درباه فتنه چیزی نگفته و شخصیتی قابل احترام است؛ سعید حجاریان نیز گفته که اگر احمدی‌نژاد مشایی را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری کاندید کند ما مشکلی برای ائتلاف نداریم.

ذوالنور با بیان اینکه این دو جریان به هم نزدیک می‌شوند، تصریح کرد: فکر می کنم در آینده نزدیک به هم خواهند رسید و ممکن است شرایط غیرعلنی خود را علنی کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان با تاکتیک‌های مختلفی به دنبال این هستند تا در مجلس آینده نقش ایفا کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: تفرقه در اصولگرایی، متعدد کردن کاندیداها، به میدان آوردن افراد ناشناخته و نسوخته و مطرح کردن دانه درشت‌ها در شهرهای کوچک از جمله برنامه‌های اصلاح طلبان برای تسلط بر مجلس آینده است.

وی با اشاره به برنامه جریان انحرافی برای فرستادن 150 نماینده به مجلس آینده، گفت: عزل وزیر اطلاعات به منظور بستن کانال شورای نگهبان بود.

ذوالنور ادامه داد: برخی از مسئولان استانی در دیدار با بنده اظهار داشته‌اند که ارقام ده‌ها میلیاردی برای کارهای فرهنگی استان‌ها تخصیص یافته ولی به استان ها واریز نشده و معلوم نیست در کجا خرج شده است که در این زمینه سئوالاتی از مسئولان است.

وی همچنین گفت: هزینه کردن برای مجلس آینده برای این است تا از امکانات مجلس در استفاده شود، دلیل اینکه رهبری در دیدار با نمایندگان فرمودند نمایندگان از کانون‌های قدرت و ثروت فاصله بگیرند این است که ایشان این خطر را احساس می‌کنند. 

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه درباره عملکرد دولت دهم، گفت: 80 درصد برنامه‌های احمدی‌نژاد در مسیر انقلاب بوده هرچند در مسیر، انحرافاتی نیز داشته است.

ذوالنور، در جلسه پرسش و پاسخ با اعضای جامعه اسلامی مهندسین، با تایید سئوال یکی از اعضا مبنی بر برنامه جریان انحرافی برای تشکیل ارتش 20 میلیونی اظهار داشت: در عرصه بسیج دارند پیش‌آهنگی را تقویت می‌کنند که کارکردش برای انتخابات است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه درباره میزان همراهی وزرای دولت دهم با رئیس جمهور، تصریح کرد: وزن این جریان در دولت خیلی سنگین نیست، بدنه کلی دولت با نظام و ولایت است در دوران دورکاری رئیس جمهور خیلی از وزراء به دنبال استخراج از رهبری بودند که اگر آقا اذن بدهند در مسئولیت خود بمانند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون اتحاد فتنه گران با جریان انحرافی، اظهار داشت: فضای فعلی کشور به نفع جریان انحرافی و جریان فتنه نیست و این دو در بدنه مردم نفوذی ندارد.

ذوالنور اضافه کرد: اگر خاتمی مقابل ولی فقیه می‌ایستاد یا کروبی و موسوی رئیس جمهور می‌شدند و قهر 11 روزه می‌شد همان روز اول کشور را به آشوب می‌کشاندند ولی این اتفاق نیفتاد و نگاه مردم به این بود که رهبری چه مسیر‌ی را ترسیم می‌کنند.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه رئیس جمهور نمی‌تواند به سفرهای استانی برود این است که شعارهای مردم جور دیگری خواهد بود و در صورت استقبال نیز مردم شعارهای بصیرت و رها کردن مشایی را خواهند داد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره تفاوت سرعت برخورد نظام با دو جریان انحرافی و فتنه نیز تاکید کرد: جریان فتنه به مرده‌های سیاسی تبدیل شده‌اند و سران فتنه این را می‌خواستند که دستگیر شده و تبدیل به قهرمان شوند، ولی جریان انحرافی چون قدرت و ثروت را در دست دارند اگر نظام وارد نمی‌شد اختاپوس‌وار همه جا را در دست می‌گرفت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اشتباه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نهم، اظهار داشت: به هیچ وجه اشتباه نشده، برای اینکه 4 گزینه بیشتر نداشتیم یک گزینه رضایی بود که بارها خود را آزموده و فضای اجتماعی به گونه‌ای نبود که با اقبال صندوق‌ها روبه رو شوند و اگر افراد سرمایه گذاری می‌کردند شانس کسانی را که در جبهه اصولگرایی نبود را تقویت می‌کرد و دو گزینه دیگر نیز در نطق‌های تبلیغاتی خود پایه‌های انقلاب را هدف قرار دادند.

*وی تصریح کرد: 80 درصد برنامه‌های احمدی نژاد در مسیر انقلاب بوده هرچند در مسیر، انحرافاتی نیز داشته است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دلیل حمایت مقام معظم رهبری از ایشان نیز این بود که ایشان این روزها را می‌دیدند و در اوج فتنه 88 فرمودند فتنه‌های عمیق‌تری در راه است ولی در هر حال میزان حال فعلی افراد است و انتخاب بین افسد و فاسد جزء اصول دین است.

وی درباره شماتت اصولگرایان توسط اکثر مردم، تصریح کرد: این درست نیست مردم هر جا لازم باشد اشتباهی را اصلاح می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
اولا شما كه نظرات را منتشر نمي كنيد بي خود مي كنيد اين آيكن رو تو سايتتون گذاشتيد دوما بمونه وقتي نظرمو منتشر كرديد بهتون مي گم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
والذین یحاجٌون فی الله من بعدما استجیب له حجتهم داحظة عند ربهم و علیهم غضب و لهم عذاب شدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
امیدوارم که یه روزی دولت دست افرادی مثل اقای ذوالنور بیفتد تا ببینیم چه گلی به سر مردم می زنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
اقاي ذوالنور .خواب ديدي خيره. مردم راه خودشونو پيدا كردن واز ميون دشمنان قبليشون ودوستان قديمي شما ها.
مشايي اين ابر انديشمند زمانه را كه بي شك .خدا سر رهشون قرار داده براي براندازي نظام ... شما انتخاب خواهند كرد. نظام كنوني يك تجسم واقعي از حكومت ...است كه ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
درب ان شورای نگهبانی که افسد و فاسد را در معرض انتخاب مردم گذاشت باید گل گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
این اقا همون نیست که چندروزپیش گفتنداحمدی نپاد ومشایی مثل لاله ولادن هستند/
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
pas eteraf mikonid ba in harfa ke enesabat bod na entekhabat
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
آفتاب خیلی داری سانسور میکنی
حقیقت سانسور داره ترسو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
چرا ما باید حرف های ایشان را بپذیریم این همه خبر گفته است بدون يک مدرک . درواقع هر حرفی که راجع به دولت می گوید هیچ مدرکی ندارد. می گوید مشایی فلان گفته و بهمان گفته. کجا گفته و بنابرچه مدرکی ؟ معلوم نیست. این کار را از سال ها پیش می کرده اند. راجع به هرکس با او بد می شدند هر چه به زبانشان می آمد به او می بستند. من با آقای مشایی آشنایی ندارم و نمی توانم در باره او حرفی بزنم . اگر هم با آقای احمدی نژاد مخالفتی دارم به خاطر برنامه های اوست و نوع تفکری که در اعمالش نشان می دهد نه به خاطر حرف های خاله زنکی این و آن که بعدها ممکن است معلوم شود همه دروغ بوده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
این برادر بزرگوارم چشم طمع به نمایندگی مجلس داره که این جور اوفتاده جلو سینه چاک میکنه و . . . چرا که تا دیروز همین آقا فدایی احمدی بود و حالا نون رو تو سفره دیگری می بینه
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
ظاهرا نظر ایشون خیلی نزدیک به نظر مجاهدین خلقه... چون اونام به همین دلیل بود که انتخابات گذشته رو تحریم کردن, انتخاب بین افسد و فاسد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین . افسد و فاسد ااااااااا چقدر بد شد فکر کن بعد حرف بزن، مگر امام خامنه ای نگفتند در خیلی از موارد نظر من به ایشان نزدیکتر است. آقای ذالنور اول حرف را مزمزه کن و آنگاه بگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
چهل میلیون در نه دی به خیابانها آمدند؟ مگه تونستی بشماریشون؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
به نظر من پاچه خواری شدید، شغل بسیاری از ما ایرانیان است و این ریشه در دو سه هزار سال فرهنگ ما دارد. امام زمان هم ظهور بفرمایند چاره ای ندارند بجز اینکه تک تک ما را عوض بفرمایند. طرف خودش قبول کرده اشتباه کرده در سخنرانی 29 خرداد و بصورت رسمی اعلام موضع کرده، ولی بعضی ها انگار با پاچه خواری نفس میکشند.پاچه خواری نکنند میمیرند. هیچکی نیست بهشون بگه اگه به فمن یعمل مثقال خیرا یره اعتقاد به همون یک ذره اعتقاد داشتید الان حتی فکر این حرف رو هم نمیکردید. بیایید بعد از نماز از خدا بخواهیم که همانی که به او سجده کردیم دروغ باشد! معاد و نبوت و همه داستانهایش دروغ بوده باشد! وگرنه حسابمان با کرام الکاتبین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
(عذربدتر از گناه )حالاكه قصد نمايندگي دارد رنگ عوض كرده همين آقايان هستند كه شما و نهاد تحت امر هرآنچه توانستيد كرديد كه انتخاب شوند (اين رامي گويند تهايت نان به نرخ روزخوري ) واي به حال آن فقهايي كه درشوراي نگهبان نشسته اندكه آدمهاي بد را تأيي صلاحيت ميكنند تا بين بد وبدتر يكي را انتخاب كنند شايد هم قضيه برعكس است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
پس شما چه کاره اید که میگذارید فاسدین کاندید ریاست جمهوری شوند خودتان هم مفسدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
اين آقا در زمان اصلاح طلبان نيز هر چه مي خواست مي گفت و كسي جلودارش نبود. نمي دانم كه كسي نيست به وي تذكر دهد كه اين قدر به اشخاص اهانت و افترا نبندد!!؟ براي جامعه مهندسين هم متاسفم كه چنين افرادي را براي سخنراني دعوت مي كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
به حال اين روحانيون بايد تأسف خرد كه لباس پيامبر را به حراج گذاشته اند ( لطفا يك مرتبه اصول دين را مورد بررسي قراربدهيد ومروري بر كتابهاي شهيد دستغيب بفرمائيد ) واقعاَ به معاد ايمان داريد؟
ناشناس
|
Australia
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
حقیقتا که خوب رنگ عوض می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
ی .... که هنوز افسد و فاسد را هم آنگونه که هست نمی شناسید و تظاهر به شناخت می کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
شما در كجاي هرم معصوميت قرار داري كه ميتواني ديگران را فاسد بخواني !
چرا نميگوئيد اشتباه كرديم ملت معذرت ميخواهيم مارا ببخشيد و از گناهمان در گذريد .
براستي اين بدهي ملت به شما كي تمام ميشود همان ملتي كه شماها را به اين مقامات دنيوي رساندند و سبب دلبستگي شديد شما به دنيا گشتند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
ازنظر آقای ذوالنور مرجع تعیین صلاحیت این 4 داوطلب چه نقشی داشت؟ شاید انتخاب 4 نفر با فساد کمتر از میان همه داوطلبین که در این نگاه فکری فاسد بوده اند. واقعا با این دوستان انقلاب نیاز به دشمن داره ؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
رای به احمدی نژاد بهترین رای بود که میتونستیم به کسی بدیم همین الان هم اگر انتخابات بر گزار بشه مطمعنا احمدی نژاد بالاترین رایو میاره اشکالاتی که تو کار دولته همیشه بوده و نمیشه همه رو به گردن رئیس جمهور انداخت نماینگان مجلس هم بدونن شعور خودشونو روز رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش نشون دادن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
تكليف ما رو روشن كن چكاره هستي بيشتر شبيه توجيه گرها هستي بس كن ديگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
آقا ورود شما را به مجلس آینده برای
بسط بصیرت در میان نمایندگان دوره بعدی را از همین الان تبریک
می گوئیم .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
البته دوستي گفته در شوراي نگهباني كه افسد فاسد را تاييد كرده بايد گل گرفت من ميگوييم شوراي نگهباني كه 700000راي تهران را بدون دليل باطل كرد تا فرد ديگري بيايد بالا بايد ...كرد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
خداوند قدرت مطلق آفرینش روی زمین است کرات و کهکشانها و زمین و گیاهان و حیوانات و درختان میوه و گلها و انسانها را آفریده و این خدا با این قدرت مطلقه بیاید این انسان اسیر نفس وشهوت و قدرت و مقام و هزاران خلاف کاری را نماینده خود روی زمین قرار دهد - بدبخت آن خدائی که انسان را نماینده خود در روی زمین قرار دهد - خدا خود خالق کائنات آن تدبیر و خواست را دارد و هر چه بخواهد باش و می شود - بعد بیاید این انسان را و ولی فقیه و امام زمان را نماینده خود روی زمین بگیرد ؟ انسان ها از طرف رسول خدا خبر رسان آیات بوده و دیگر هیچ - مردم می خواهد آخرت را قبول کند و نکند خود انسان مقصر است - در صورتیکه با این همه ادله و دلایل و آفریده ها نمی شود آخرت را رد کرد در آن صورت تمام جنایات بشری چه می شود و مرگ و دیگر هیچ ؟

این قادر مطلق هیچوقت انسان را نماینده خود روی زمین قرار نداده و اگر با آیاتی اشاره به این مسئله کرده آن آیات آیات متشابهات است نه محکمات و روشن .

عمران
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
آقای ذالنور وای بحالت با این حرفتهایت فردای قیامتی هم درکار است
و چه جالب که اهل کوفه را در این زمان هم دیدیم
اگر شما پیرو ولایت فقیه هستید آیا ولی فقیه گفته که چنین بد اخلاقی و از حریمها تجاوز کنید؟
شما هر کدام به نوعی دشمن ولی فقیه هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
در جواب دوستان زیادی در دنیا الان داریم :
آفتاب: در انتخابات روز گذشته دبیركل جدید فائو نامزد ایران در رقابت با نامزدهای اسپانیا، برزیل، اتریش، اندونزی و عراق تنها توانست 2 رای از مجموع 180 رای را كسب كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
موسوی و کروبی هم که 2 سال پیش گفتن که این دولت ، دولت رمالی و جن گیری است ... ، بعدش شما تو این 6 سال کجا بودید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
دقیقا آفرین به شورای نگهبان.انتخاب بین افسد و فاسد.یعنی مملکت اسلامی آدم سالم برای ریاست جمهوری نداشت که انتخاب شد بین افسد و فاسد؟!
ناشناس
|
Poland
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
پس ایشان اعتراف می کنند که .... در جریان انتخابات بی طرف نبوده و از احمدی نژاد حمایت کرده اند!
"دلیل حمایت مقام معظم رهبری از ایشان نیز این بود که"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
اول معذرت مي خواهم ولي بايد گفت پس .... كه نتونستيد از ميون خوبها يك نفر رو كانديد كنيد كه انتخاب بين افسد و فاسد نشه!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
چرا نظر ما را سانسور میکنید لا اقل برای آقای ذوانور بفرستید که فکر نکند مردم هم مثل خودش هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
امضای این آقا پای ورقه بازنشستگی اجباری تعدادزیادی ازپاسداران مشاهده میشودکه به خاطر رای دادن به شخصی غیراز احمدی نژاد بیکار شدندوحالا وی باید پاسخگو آنان باشد هرچند فایده ایی ندارد انشاءالله دیدار به قیامت و.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
اقای ذوالنور بزرگترین اشتباه شما این است که فکر می کنید .... و احدی حق انتقاد از او و شما را ندارد .این جسارت در احمدی نژاد هست که بگه شما دارید اشتباه میکنید .مردم شما را نمی خواهند این را در انتخابات خواهی دید ....
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
با احتساب 8000 ساعت در 8 سال، ایشان همه روزه در دوران اصلاحات حدود 3.5 ساعت سخنرانی کرده اند. به نظر میاد آقای فیدل کاسترو باید یه دوره کلاس پیش ایشون ببینند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
آقای ذوالنور واقعا برای شما متاسفم ، بدون در نظر گرفتن سوابق موجود(شمارا دلالت می دهم به سخنان مقام معظم رهبری در نمازجمعه 29خرداد88) همین جوری مطلب می پرونی و شخصیت ونیت افراد بزرگواری را خدشه دار می کنی ، بابا این آقا از صراط مستقیم خارج شده ومسئول هم خودش است نه دیگران با این دفاع های غلط وناصواب آب به آسیاب دشمن نریز
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
آقای ذوالنور ، از فرمایشات شما در اردیبهشت 88:احمدی نژاد نسبت به روسای جمهور گذشته ما و بسیاری از مسئولان نظام چهره‌ اخلاقی و متدین‌تری دارد و گرایش به گفتمان امام و گفتمان دینی در رفتار احمدی نژاد تجلی دارد».
زبانم لال آیا گفتمان حضرت امام (ره) کفتمان افسد یا فاسد بود.واقعاً که
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین