کد خبر: ۱۲۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹

طنز / نیمه پنهان فوتبال

شهرام شکیبا
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هر روز بر تعداد اخبار عجیب و غریب افزوده می‌شود. تا دو روز پیش فکر می‌کردم که فوتبال فقط دو نیمه دارد، اما با پیدا شدن «نیمه پنهان» فوتبال، معلوم شد که فوتبال ما سه نیمه دارد!

نیمه پنهان فوتبال ما مربوط است به پشت‌پرده‌ها. گویا قبل از بازی برگشت تیم امید ایران برابر عراق انکشف که در بازی رفت یک بازیکن دو‌اخطاره‌مان برخلاف مقررات به زمین رفته است، لذا برد یک بر هیچ‌مان هبا و هدر است و فیفا بازی را سه بر هیچ به حساب عراق نوشته است.

یک خبر دیگر: دو بازیکن تیم فوتبال زنان گینه استوایی، مرد از آب درآمده‌اند و معلوم شده آنها که به عنوان دو خواهر معرفی شده بودند، در واقع دو برادرند، اما نکته جالب اینجاست که فیفا اعلام کرده این ادعا هنوز ثابت نشده و موضوع در دست بررسی است.

قضیه زن یا مرد بودن در دست بررسی است، اما تشت بازیکن اخراجی ما از بام افتاده است. غلط نکنم «دست» جریان انحرافی در کار است چراکه جماعت انحرافی اگر بخواهند به راحتی فیفا را قانع می‌کنند که آن دو برادر، در واقع دو خواهرند، اسناد و مدارکش هم موجود است. هرکس اعتراض دارد بیاید ببیند.

جالب است که ماجرای باخت را هیچ‌کس به عهده نمی‌گیرد و جماعت دائماً آن را به گردن هم می‌اندازند.

لطیفه انحرافی: زن: چرا اینقدر گردنت بد‌ بو شده؟

مرد: آخه توی اداره هر کی هر گندی می‌زنه، می‌ندازه گردن من.

زن: خب تو زیر بار نرو.

مرد: چه کنم؟ گردنم زیر بار منت اوست.

با این حساب عن‌قریب معلوم می‌شود که:

1- به توپ بستن مجلس توسط کلنل لیاخوف روس در واقع کار میرزا جهانگیر‌خان صور‌اسرافیل بوده و اصلاً توپی در کار نبوده. بمب بوده که میرزا جهانگیر‌خان آن را داده به دهخدا، علی‌اکبر خان دهخدا هم آن را در مجلس شورای ملی وقت کار گذاشته. اسنادش هم پیش خسرو معتضد و رضا گلپور موجود است.

2- ماجرای قتل گریبایدوف هم در واقع صحنه‌سازی بوده و در اصل شخص پائولو کوئیلو نامبرده را با همکاری جریان انحرافی با تیر زده است.

3- ماجرای تجاوز گروهی کاشمر هم در واقع این بوده که زنی به عنف به 13 مرد (یا به روایتی 50 مرد) تجاوز کرده. لذا شکایتی هم ندارد.

4- ماجرای تجاوز گروهی در خمینی‌شهر نیز از این قراراست که زن‌ها در باغ بوده‌اند و درباره قورمه‌سبزی حرف می‌زدند. مردان هم که چشم آنها را دور دیده‌اند، رفته‌اند بیرون باغ و به اشرار و اوباش موتور‌سوار منطقه به زور تجاوز کرده‌اند.

ختم کلام: مسئله این است که ما همیشه دیر متوجه می‌شویم نیمه پنهان ماجرا چیست. همه عمر دیر فهمیدیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین