کد خبر: ۱۲۹۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
آغاز گمانه زنی‌ها درباره رئیس جمهور آینده؛

طائب: تيپ شخصيتی رييس‌جمهوری آينده شبيه احمدی‌نژاد است

هاشمی و خاتمی هيچ كدام قطعاً بد نبوده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يك مدرس حوزه و دانشگاه گفت: آن‌چه دشمنان در نهضت ما متوجه نشده بودند و از آن غفلت كردند اين بود كه آن‌ها حضرت امام(ره) را نشناختند ما نيز امروز رهبري را نشناخته‌ايم.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب در مراسم «بررسي ويژگي‌هاي شخصيتي مقام معظم رهبري و شرايط سياسي داخلي و بين المللي دوره زعامت و رهبري ايشان» با اشاره به تاريخ صدر اسلام يادآور شد: پيامبر(ص) به عنوان يك حاكم فردي معصوم بود، اما در حكومت او كه به وسيله شخص ايشان و اطرافيانش اداره مي‌شد، ممكن بود ضعف‌هايي وجود داشته باشد؛ چراكه پيامبر(ص) هيچ‌گاه فرصت نيروسازي نيافت، اما حضرت علي(ع) در 25 سال خانه‌نشيني فرصت نيروسازي پيدا كرد و به همين دليل بود كه توانست بعد از 25 سال به قدرت بازگردد.

وي خاطرنشان كرد: در دوران معاصر نيز حضرت امام(ره) قبل از انقلاب توانسته بود نيروسازي كند و دشمنان كه اين مساله را متوجه شده بودند در ابتداي انقلاب تلاش كردند ياران امام را شهيد كنند به همين دليل ترورهايي كه در آن مقطع مي‌بينيم ترورهاي كور نبود، بلكه آن‌ها با دقت اين ‌كار را انجام مي‌دادند.

آن‌چه دشمنان در نهضت ما متوجه نشده بودند و غفلت كردند اين بود كه آن‌ها حضرت امام را نشناختند آن‌ها نمي‌دانستند مردم حضرت امام را حجت خود مي‌دانند. ما هم امروز هنوز رهبري را نشناخته‌ايم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مستند "ظهور نزديك است" گفت: اين سي دي هم در اسم و هم در محتوا اشكال داشت اين‌كه بگويند ظهور نزديك است اشكال ندارد؛ چراكه اين سخن قرآن است اما با چه منطقي مي‌گويند ظهور بسيار نزديك است؟ ظهور امام زمان(عج) منطق دارد همچنان كه غيبت او هم داراي منطق است.

اين مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: حضرت امير در 25 سال خانه‌نشيني از جامعه غيبت كرد چون نيرو نداشت، امام زمان(عج) هم به اين دليل غيبت كرده است كه نيرو ندارد. كسي كه مي‌گويد ظهور بسيار نزديك است، مطمئن است كه امام زمان(عج) نيرو دارد. نيرويي كه بتواند آن حضرت را در تشكيل حكومت عدل واقعي ياري كند، حكومتي كه همه كارهايش بر اساس عدالت باشد، امام زمان(عج) نيرويي مي‌خواهد كه هم متخصص باشد و هم متعهد و آن قدر تعداد اين نيروها زياد باشد كه بتواند با استفاده از آن‌ها كل دنيا را اداره كند، آيا سازندگان اين سي دي مطمئن هستند كه اين نيروها ساخته شده‌اند.

وي با بيان اين‌كه «ما نمي‌دانيم آيا حضرت به اندازه كافي نيروسازي كرده است يا نه؟» گفت: ما خيلي مسائل را نمي‌دانيم، به عنوان مثال هيچ كدام‌مان نمي‌توانستيم سال گذشته تشخيص دهيم كه هم‌اكنون در مصر ديگر مباركي وجود ندارد و بن‌علي از تونس فرار مي‌كند، حوادثي كه در منطقه اتفاق افتاد همه را شوكه كرد.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به سي دي ظهور بسيار نزديك است، گفت: سازندگان اين سي دي چه قصدي داشتند؟ ما در دنيا با كشورهاي مختلف در حال تعامل هستيم، حتي هم‌اكنون آمريكا با واسطه 5 درصد نفت مصرفي خود را از ايران مي‌خرد با وجود اين تعامل دشمنان عليه ما توطئه مي‌كنند علت آن هم اين است كه ما آمده‌ايم تا مقدمات ظهور را فراهم كنيم چنانچه اگر امام زمان(عج) ظهور كند ديگر ساركوزي، اوباما و همه اين‌ها بايد بروند، او اهل مماشات نيست. وقتي حضرت امام(ره) اين هدف را دنبال مي‌كرد مي‌دانست كه بايد پرچم را به دست مقام معظم رهبري بدهد آقا هم مي‌داند قضيه چيست.

طائب در ادامه با ذكر خاطراتي از هوشمندي مقام معظم رهبري در مواجه با مسائل گفت: مقام معظم رهبري با دقت خاصي تلاش كرده‌اند تا سند چشم‌انداز آماده شود و دولت را مكلف كرده‌اند كه تمام برنامه‌هاي خود را در اين راستا تدوين كند. اين سند در راستاي آماده‌سازي براي ظهور است، اما دشمن كه نمي‌خواهد زمينه‌هاي ظهور فراهم شود اين هدف را دنبال مي‌كرد كه چشم‌انداز اجرا نشود. مقام معظم رهبري هم دشمن را خوب مي‌شناسد و هم مسير را شناخته است و توانست به خوبي قضايا را جمع كند.

وي در پاسخ به سوالي با بيان اين‌كه «مجلسي كه در آينده تشكيل مي‌شود به مراتب از اين مجلس قوي‌تر خواهد بود» افزود:‌ ما نمايندگان اين مجلس را افرادي فهيم و متدين مي‌دانيم و ضمن تشكر از آن‌ها معتقديم نمايندگان مجلس با اين‌كه در برخي جاها جلوي انحرافات را گرفت اما انصافاً در برخي از جاها هم چوب لاي چرخ دولت گذاشته‌اند، به نظر من نمره اين مجلس 80 است، اما مجلس آينده نمره‌اش 100 خواهد بود.

وي درباره رييس‌جمهور آينده نيز گفت: رييس‌جمهوري آينده فردي خواهد بود كه تيپ شخصيتي‌اش شبيه احمدي‌نژاد خواهد بود، اما خيلي بهتر از او، رييس‌جمهور بعدي علاوه بر تجربه رياست جمهوري هاشمي و خاتمي تجربه رياست جمهوري احمدي‌نژاد را هم دارد و نبايد كاستي‌هاي روساي جمهوري قبلي را داشته باشد.

اين مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: معتقدم آقايان هاشمي و خاتمي هيچ كدام قطعاً بد نبوده‌اند بلكه آن‌ها هم دستاوردهايي داشته‌اند.

روایت فارس سخنرانی طائب:
همچنین خبرگزاری فارس درباره سخنان طائب نکات دیگری را هم آورده که در پی می آید:

وي در پاسخ به سوال ديگري گفت: احمدي‌نژاد در دوره اول خود بهترين عملكرد را داشت، البته نه اين‌كه نقصي نداشت ولي چون دشمن به دنبال زمين زدن او بود و براي مقام معظم رهبري اولويت با حفظ نظام جمهوري اسلامي است، ايشان وقتي ديدند كه جريان اصولگرا زير شديدترين حملات دشمن است به ميدان آمدند و از دولت حمايت كردند.

وي ادامه داد: برنامه چشم‌انداز 1404 با كار كارشناسي دقيق و با هوشمندي و درايت رهبر معظم انقلاب طراحي و تدوين شده است و قصد دارد نظام جمهوري اسلامي ايران را در 20 سال آينده به جايگاه واقعي خود برساند، اما دشمن به شدت به دنبال آن است كه جلوي تحقق آنرا بگيرد، بنابراين اقدام به ترويج CD "ظهور بسيار نزديك است " كردند تا مسئولان و مديران كشور از اجراي اين سند بسيار مهم باز بدارد.

اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: در اين برنامه 20 ساله، آينده جهان اسلام، ملت‌هاي مسلمان و مستضعفان جهان درنظر گرفته شده است، لذا امروز اين جريان انحرافي كه بر سر زبان‌هاست، از همين جا نشأت مي‌گيرد و اين موضوع را دنبال مي‌كند‌ كه رهبر معظم انقلاب با بصيرت و تدبير آن‌را حل كرده و مسئولان را به ساختن و كار در راستاي برنامه چشم‌انداز 1404 هدايت كردند.

طائب ‌گفت: برخي جريانات‌ به‌دنبال اين هستند كه با ايجاد شرايطي كاري بكنند كه آقاي احمدي‌نژاد مسئوليت خود را رها كند و برود، اما قطعا مقام معظم رهبري وي را تا پايان دوره رياست جمهوري نگه خواهند داشت.

وي همچنين با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: قطعا مجلسي بسيار بهتر از اين مجلس فعلي خواهيم داشت، مردم ما در وضعيتي هستند كه گزينه ‌خود را بسيار عالي انتخاب ‌و مجلسي بسيار فهيم و متدين انتخاب خواهند كرد‌ تا ما اين معضلاتي را كه در اين مجلس داشتيم، در مجلس بعد نداشته باشيم.

اين مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: ضمن اينكه از اين مجلس تشكر مي‌كنيم ولي انصافاً در برخي جاها زياد چوب لاي چرخ دولت احمدي‌نژاد گذاشت، در عين حال كه جلوي بسياري از اعوجاجات احتمالي را هم همين مجلس گرفت.

طائب گفت: نمره مجلس 80 است، اما ‌بايد كاري كنيم كه نمره مجلس بعدي 100 ‌باشد‌ و قطعا اينگونه خواهد بود‌ و اين جريان انحرافي هيچ جايگاهي نخواهد داشت.

وي همچنين اظهار داشت: رئيس جمهور بعدي ما در همين مدل آقاي احمدي‌نژاد و بهتر از او هم خواهد بود. ما تجربه بدي‌هاي رؤساي جمهور گذشته را داريم و نبايد بگذاريم كه در آينده آنها تكرار شود، البته همه كارهاي هاشمي و خاتمي كه مطلقا بد نبوده است، ولي آن بخش از بدي‌هاي آنها را نبايد بگذاريم در آينده باقي بماند. هاشمي و خاتمي در مقاطعي كارهايي هم كردند اما ما مي‌خواهيم رئيس جمهور آينده كاستي‌ها و بدي‌هاي گذشته را نداشته باشد.

طائب افزود: آقاي احمدي‌نژاد يك رئيس جمهور اصولگرا بود و در عمل بهترين عملكرد را در بين رئيس جمهورهاي زمان رهبري داشته است. انصافا همه تحليلگران معتقدند ‌كارهايي كه احمدي‌نژاد در چهار سال اول انجام داد، كم‌نظير بود، بنابراين رهبر معظم انقلاب بيشترين حمايت را از اين دولت داشتند و اين حمايت همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
اسم این را شندیده بودم عکسش را هم دیدیم خدا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
با عنایت به اولین سطر خبر به نظر جنابشان ما (آنها) در حال حاضر دشمنان هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
خب اسم اش رو هم بگید دیگه اقا انتخابات در کشور ما بزرگترین ...هست در کشور ما هیچکی با انتخاب مردم رئیس نشده از شورای شهر نماینده و ریس جمهور همیشه یک سری مهره مخصوص رو به مردم معرفی میکنن میگن انتخاب کنید بعد هم میگن ازادی خود اقای جنتی برگه ازادی رو پاره کرد وقتی گفت من نمیزارم مشایی و کسی که خوشم نمیاد کاندید بشه تو روز روشن ازادی رو معنی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
صحبت درباره شخصیت و منش رئیس جمهور اینده و اینکه تیپ شخصیتی او شبیه احمدی نژاد است اما خیلی بهتر ازاو نشان ازچه چیزی دارد ؟ ایا این شائبه را بوجود نمی اورد که سکاندار مدیریت اینده کشور از هم اکنون تعیین شده است وخواهی نخواهی او فردی است ازجناح خاص ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
چگونه است که 25 سال خانه نشینی علی ( ع ) خوب ولی 25 سال خانه نشینی میرحسین بد است ؟
شما خودت هم از معتقدین به محتوای سی دی ظهور نزدیک است هستی و در کلاسهای عقیدتی افسران ارشد سپاه تدریس میکنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
جمهوری دیگر معنایی ندارد در ایران.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
یکیشون میگه ما بین افسد و فاسد فاسد رو انتخاب کردیم . و حالا از همین فاسده بیشتر از افسده میترسند که کاسه کوزشون رو بهم بریزه . یکی میگه مجلس چوب لای چرخ فاسده میزاره ولی مجلس بعدی نباید این اشتباه رو بکنه بایستی بزاره فاسده کارش رو انجام بده ووووو معلو نیست کی چی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
باور کنید به بن بست رسیده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
خوشبختانه آقای طائب بر عکس امام زمان به تعداد کافی باتوم بدست و گاز اشکاور دارند. البته مهمتر از همه ....موفق شده داخل سوله نیز نسبت به حفر چاه واستخراج نفت اقدام کند. بنابراین منابع مالی کافی هم برعکس امام زمان دارند و به همین خاطر می توانند. از حالا به کمک مهندسی انتخابات تیپ رئیس جمهوری آینده را هم پیش بینی کنند. خوب اسمشان را بگویند مردم را راحت کنند. این خاکی بودن ایشان است که خیلی ها را ذوب کرده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
این آقا طائب ، پا منبری ... ایران است و بهمین خاطر ، نام و نشان رئیس جمهور آینده را می داند. وای بر ما !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
یعنی چی ؟ یعنی الان رئیس جمهور انتخاب شده دیگه ! خسته نباشید ملت همیشه در صحنه !!! واقعا بهتون تبریک میگم. چند ماه تبلیغات و بریز و بپاش و برو و بیا ! خوب چه کاریه ؟ بگید آقای فلانی هم 8 سال میاد یه حالی میکنه و میره دیگه

خب اون وسط حرفاش هم مشخص شده که نمایندگان مجلس هم از پیش تعیین شدست !

پس کلا ول معطل هستیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
پس نتیجه از حالا مشخص است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
خوب پس اينقدر بيخود براي انتخابات هزينه صرف نكنيد پيشا پيش انتخاب شخص مورد نظر را به ايشان و آقاي طائب تبريك مي گويم خواهشا اين نظر مرا نشان دهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
پس بعدی هم انتصابی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
ديگراعتقادي به حرفهاي شمانيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
نفر بعدي را هم انتصاب كرديد بدا بحال اين مردم كه رايشان فقط دلخوش كني است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین