کد خبر: ۱۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵

پیام تسلیت محمدرضا تابش به مناسبت درگذشت امام جمعه یزد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت امام جمعه یزد را تسلیت گفت. 

به گزارش آفتاب، متن کامل این پیام بدین شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون" عروج ملکوتی و رحلت جانسوز نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج محمد علی صدوقی(ره) ضایعه ایست جبران ناپذیر که تنها با عنایت خاص و رحمت واسعه پروردگار می‌توان بر این مصیبت صبر کرد و داغ هجران این عالم متقی و مجاهد نستوه را تحمل نمود. امروز بانگ رحیل صلای هجرت راد مردی شد که در بیت شهادت متولد و در مسیر کمال به زیور علم و اخلاق و حریت و ازادگی آراسته و با دوری از تعلقات و حضور پیوسته در کنار مردم و هم‌نشینی در جشن و سوگ آنها، چونان پدر بزرگوارش او را به همراهی امین؛ یاری صدیق و یاوری کریم و الگویی شایسته برای هدایت و مدیریت مبدل ساخته بود. 

بیش از شصت سال عمر با عزت و دو دهه امامت جمعه یزد صفحات ماندگاری از خدمت و پیشرفت را برای مردمان آن سرزمین وفادار به ودیعت نهاد تا امروز و فردا یاد و راه پر فروغش روشنای زندگی آیندگان آن دیار باشد. 

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان اردکان، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله العظم(عج)، مقام معظم رهبری، بیوت شریف صدوقی و خاتمی؛ روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه و مردم صبور و فهیم استان دارالعباده یزد تعزیت و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان، علو درجات معنوی برای روح بلند آن فقیه مجاهد مسئلت دارم.

محمد رضا تابش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین