کد خبر: ۱۳۰۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۳

پیام تسلیت سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت صدوقی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درگذشت آیت‌الله محمدعلی صدوقی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی، رحلت فرزند شهید محراب یزد را به شبخ محمد صدوقی، سید محمد خاتمی و مردم یزد تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد علی صدوقی رحمت‌الله علیه که عمر شریف خویش را در پارسایی و خدمت به دین خدا سپری کرد، موجب تالم و تاسف همه دوستداران و آشنایان آن بزرگوار شد. آن مرحوم که در بیت مکرم والد ماجدشان آیت‌الله شهید صدوقی، کرامت و بزرگواری را فرا گرفت، از آغازین روزهای جوانی همراه با یادگار امام به صف مبارزین دوره انقلاب پیوست و این همراهی و همدلی تا پایان عمر شریف آن مرحوم، با قوت و استحکام ادامه یافت.

اینجانب این مصیبت را خدمت همسر و فرزندان عزیزشان، خصوصا برادر عزیزم جناب حجت الاسلام آقای شیخ محمد صدوقی و تمام بستگان ایشان به ویژه سرور معظم جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد خاتمی و هم چنین به مردم شریف استان یزد، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعالی برای ایشان علو درجات و حشر با معصومین علیهم السلام مسئلت دارم و برای بیت عزیز شهید محراب صبر و اجر و عزت آرزومندم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین