کد خبر: ۱۳۰۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲

تعداد شاکیان کامیون های هوو به 6 هزار نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور از شکایت بیش از 6 هزار راننده هوو خبر داد و افزود: سال گذشته در رابطه با پرونده "هوو" سه هزار شاکی وجود داشت که امسال این آمار دو برابر شده است. 

نظر علی حاجی پاشا با بیان اینکه سال گذشته در رابطه با پرونده موسوم به "هوو" شکایت بیش از سه هزار شاکی به دلیل گران فروشی شرکت ایران خودرو دیزل ثبت شده گفت: شرکت ایران خودرو دیزل در این پرونده محکوم به پرداخت 28 میلیارد تومان به شکات شد که دادگاه تجدید نظر و دیوان هم حکم را تائید کردند.

وی افزود: سازمان تعزیرات استان تهران از اسفند ماه سال 89 مامور به اجرای حکم شد و پس از تسلیم حکم دادگاه به مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از آنها خواسته شد هر چه سریعتر مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

رئیس سازمان تعزیرات استان تهران اظهار داشت: تا کنون بیش از دو هزار نفر از شاکیان به صورت میانگین از هفت تا 20 میلیون تومان مبالغ جریمه را دریافت کرده اند ولی 800 شاکی دریافت خسارت هنوز مراجعه نکرده اند.

حاجی پاشا گفت: سه هزار شاکی جدید به پرونده هوو اضافه شده که در سازمان تعزیرات پس از بررسی شکایات پرونده برای تجدید نظر و حکم قطعی به مقامات قضائی ارائه شده و به زودی اقدامات لازم برای پرداخت خسارت به شاکیان انجام می شود.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور و رئیس سازمان تعزیرات استان تهران اظهار داشت: کامیونهای هوو فاقد ترمزهای ABS و برخی امکانات ایمنی هستند در حالی که قیمت تمام شده برای مشتری به اندازه یک خودروی با کیفیت بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین