کد خبر: ۱۳۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۲

کارگران تبد قزوین ۶ ماه حقوق معوقه دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس کشاورز معتمدی، عضو هیأت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین اظهارکرد: فعالیت این کارخانه به دلیل آنچه که مشکل کمبود نقدینگی نامیده می‌شود، تعطیل شده است و متعاقب آن بیش از ۲۰۰ کارگر بیکار شده این شرکت با احتساب عیدی و پاداش سال ۸۹ شش ماه حقوق معوقه دارند. 

کشاورز افزود: با توجه به شرایط تورمی و خاص کشور و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، بیکار شدن کارگران کارخانه تبد قزوین، آنان را دچار فشار مالی مضاعف می‌شوند که این امر می‌تواند مشکلات اسفناکی دیگری ایجاد کند. 

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه شرکت تبد وابسته به بنیاد جانبازان و مستضعفان است در صورت مساعدت مالی شرکت از بحران خارج می‌شود. 

عضو هیأت اجرایی خانه کارگر استان قزوین اعلام کرد: اکثر کارگران این شرکت داری سوابق کاری زیادی هستند بسیاری از آنان می‌توانند تاپایان سال ۹۱ در قالب ماده ۹ و۱۰ بازنسشته شوند. 

کشاورز با بیان اینکه کتمان و حل نشدن مشکل با گذشت زمان مانند آن گلوله برفی می‌ماند که از بالای قله به طرف زمین و پایین می‌غلطد که به مرور زمان به حجم آن افزوده می‌شود، افزود: بنابراین عقل حکم می‌کند قبلا از بروز مشکل جدی مسئولین برای حل آن تلاش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین