کد خبر: ۱۳۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱

نماینده سبزوار: دولت یارانه مترو را به شهرداری بپردازد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مشکلات فعلی مرتبط با حمل و نقل عمومی با پرداخت یارانه مترو از طرف دولت به شهرداری رفع می‌شود.

به گزارش آفتاب، “محمدرضا محسنی ثانی” در گفت‌و‌گو با خانه ملت، گفت: دولت می‌تواند از محل هدفمندکردن یارانه‌ها و افزایش حامل‌های انرژی کمک‌های مادی لازم را به شهرداری‌ها جهت تسهیل در حمل ونقل عمومی ارائه کند.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چالش‌های موجود بیانگر این است زیرساخت‌های لازم در خصوص هدفمندکردن یارانه‌ها لحاظ نشده، زیرا این مسایل اگر در نظر گرفته می‌شد مشکلات اینچنینی مربوط به افزایش یکباره قیمت بلیت مترو و اجاره تاکسی و اتوبوس را شاهد نبودیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت ضرورت دارد حمایت‌های لازم را درباره تسهیل حمل ونقل عمومی به عمل آورد.

این نماینده در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصمیم شورای شهر تهران در گران شدن بلیت مترو گفت: افزایش ۱۰۰ درصدی بهای بلیت مترو غیرمنطقی بوده و دولت می‌تواند تنها ۴۰ درصد در این خصوص افزایش دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت اگر خواهان این است مردم درحمل ونقل عمومی تحت فشار نباشند باید یارانه ۲ میلیارد دلاری مترو را بپردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
چه عجب صدایی هم از نمایندگان شهر ما هم درآمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
چه عجب بعد از چند سال حرفی از نماینده محترم سبزوار هم شنیدیم فکر میکردیم اصلا وکیل نداریم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین