کد خبر: ۱۳۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷

معمای مرغ و تخم مرغ حل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پژوهشگران انگلیسی اعلام کردند که به جواب سوال قدیمی که همواره توجهات انسان را به خود جلب کرده، رسیده‌اند که بر اساس آن می‌توان ثابت کرد مرغ قبل از تخم مرغ به وجود آمده است.

به گزارش راشا تودی، در تحقیقات اخیر پژوهشگران انگلیسی مشخص شد که پوست تخم مرغ حاوی عنصر "اوفوسلیدین 17" است که تنها در بدن مرغ یافت می‌شود.

بر این اساس، غدد داخلی مرغ این ماده را 24 ساعت قبل از تخم گذاشتن ترشح می‌کند تا پوسته آن‌را تشکیل دهد. پژوهشگران معتقدند با توجه به اینکه مرغ تنها دارنده این عنصر است شکی وجود نخواهد داشت که مرغ قبل از تخم مرغ آفریده شده و باید پرونده این سوال قدیمی در اذهان عمومی بسته شود.

این در حالی است که برخی پژوهشگران درباره قطعی بودن نتایج پژوهش اخیر در انگلیس پس از اعلام نتایج آن، ابراز تردید کرده‌اند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
0
فکر نمیکردم یک مسلمان با وجود صراحت قرانی خلقت تمام موجودات بصورت زوج باز هم منتظر تحقیق تجربی کفار بماند که اول مرغ بوجو د آمده یا تخم مرغ؟ مسلمانان بدانید قران 1400 سال پیش این معما را حل نموده است"و خلقناکم ازواجا" پس همه شما را به مطالعه و فهم قران دعوت میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
0
0
در جواب دوستمون که گفته نباید منتظر تحقیقات کفار بمونیم باید بگم که اگه نمیخوای منتظر تحقیقات کفار بمونی پس حداقل خودت یه تکونی بخور و خودت دست به یه کشفی، اختراعی، چیزی بزن. پس ببین تو خودت کجای کاری. در ضمن اگر انسان به اثبات چیزی که قرآن گفته بپردازه هم حقانیت قرآن رو اثبات کرده هم ایمان خودش بیشتر میشه.
تازه اینی که خدا در قرآن میفرماید "و خلقناکم ازواجا" مگه نمیشه این طور باشه که خدا 2 تا تخم مرغ که یکی خروس زا باشه یکی مرغ زا بوجود بیاره، بعد از اون تخم مرغا یه مرغ و خروس پدید بیان؟
پس به نظر من این استدلالت هم اشتباه بود عزیز دل برادر.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین