کد خبر: ۱۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

دستگیری 102 اراذل و اوباش در پایتخت/ گزارش تصویری

5 زن جزء دستگیرشدگان هستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 102 اراذل اوباش سابقه دار و شناخته شده پایتخت خبر داد و گفت: در عملیات بامداد امروز پنج زن نیز دستگیر شدند. 

سردار حسین ساجدی‌نیا اظهار داشت: مرحله دوم طرح امنیت محله‌محور به منظور برخورد قاطع با اراذل و اوباش پایتخت بامداد امروز در 375 محله به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که تا ساعت 2 بامداد امروز به طول انجامید 102 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده پایتخت که اقدام به عربده کشی، شرارت، توزیع مواد مخدر، قمه‌کشی و زورگیری کرده بودند دستگیر شدند. همچنین از پاتوق این افراد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، مشروبات الکلی، سی دی مستهجن، سلاح سرد و گرم کشف شد.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: 97 نفر از دستگیر شدگان مرد و پنج نفر نیز زن هستند. این افراد پس از بازجویی و جمع آوری مستندات به مرجع قضایی معرفی می‌شوند که براساس هماهنگی‌های انجام شده، مرجع قضایی برخورد سختی با این افراد می‌کند.

رئیس پلیس تهران از شناسایی تعدادی از اراذل و اوباش در قهوه‌خانه خبر داد و گفت: تعدادی از دستگیر‌شدگان عملیات بامداد امروز در قهوه خانه‌هایی که به عنوان پاتوق از آنها استفاده می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اعلام تداوم اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: این طرح تعطیل شدنی نیست و طی شب‌های آینده بار دیگر با اراذل و اوباش به نام و سطح یک برخورد می‌شود.

ساجدی‌نیا با اشاره به استقبال خوب مردم از برخورد پلیس با اراذل و اوباش تاکید کرد: در طول اجرای طرح بامداد امروز بسیاری از شهروندان ضمن تماس با 110 علاوه بر تشکر و قدردانی، آدرس اراذل و اوباش را به پلیس اعلام کردند. {$old_album_130193}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین