کد خبر: ۱۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۲

در اختتامیه جشنواره فیلم پلیس، جایگاه زنان و مردان تفکیک شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم پایانی چهارمین جشنواره‌ی فیلم پلیس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی شامگاه گذشته ـ 14 تیرماه ـ در تالار «ایوان شمس» برگزار شدکه با اتفاقاتی روبرو بود. در این مراسم جایگاه زنان و مردان تفکیک شد و برای حضور به رعایت عفاف و حجاب‌ تاکید داشتند. 

این برای اولین بار است که در اختتامیه یک جشنواره سینمایی چنین تفکیکی صورت می‌گیرد. 

همچنین خبرگزاری متعلق به معاونت سینمایی خبرداده که سالن به دو قسمت خانم‌ها و آقایان تقسیم شده بود و خانم‌های خبرنگار حق نشستن در جایگاه خبرنگاران را نداشتند و باید میان جمعیت خانم‌های حاضر در سالن که در ردیف‌های پنجم به بعد قرار داشت و محل مناسبی برای پوشش خبری نبود، می‌نشستند.

یکی از عکاسان خبری، حاضر در سالن با دریافت تذکرات پی در پی از سوی مسوولان جشنواره روبرو شد که با اعتراض به شرایط نامناسبی که برای عکاسی مراسم به وجود آمده بود، سالن را ترک کرد و با ادامه یافتن تذکرات به خبرنگاران دیگر به دلیل مسائل جزئی این نمایندگان رسانه‌ها هم سالن را ترک کردند.

خبرگزاری فارس نیز نوشته: مسئولان برگزاری این مراسم و متولی برپایی جشنواره فیلم پلیس (نیروی انتظامی) در آیین اختتامیه جشنواره سعی داشتند طی اقدامی نمادین طرح امنیت اخلاقی را برای ورود برخی افراد به سالن اجرا کنند که با اجرای این طرح عده‌ای در سالن حضور نیافتند. در جریان برگزاری مراسم هم گروهی از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف سالن را ترک کردند.

از علیرضا افتخاری به عنوان خواننده اختتامیه دعوت شده بود که وی بدون حضور نوازندگان به صورت پلی بک به اجرای دو قطعه پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین