کد خبر: ۱۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵

توضیحات شركت كيسون درباره‌ی یک خبر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درج خبری در آفتاب تحت عنوان «مسکن مهر هم متهم به درآمدزدایی برای گروه انحرافی شد» (به نقل از سایت‌های خبری)، روابط عمومی شرکت کیسون به این خبر واکنش نشان داد و در جوابیه‌ای که برای آفتاب ارسال کرده است، نوشت: شرکت کیسون در طول حیات پربرکت خود تنها در عرصه سازندگی و توسعه کشور عزیزمان فعالیت کرده و تنها در این جهت گام بر می‌دارد و مستقل از هر جریان سیاسی، صرفا مصالح ملی را محور فعالیت خود قرار داده است. 

متن کامل این جوابیه بدین شرح است:

مدیرست محترم سایت خبری- تحلیلی آفتاب

با سلام

احتراماً، پیرو درج خبری با عنوان «مسکن مهر هم متهم به درآمدزدایی برای گروه انحرافی شد» در آن سایت، مورخ 2/4/1390 توضیحاتی را جهت تنویز افکار عمومی بر اساس قانون مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به استحضار می‌رساند:

1- ساخت مسکن 

شرکت کیسون مفتخر است که در راستای انجام رسالت ملی خود، در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی ساخت و ساز مسکن به روش صنعتی، فعالیتش را در داخل کشور، از سال 1356 با مجموعه مسکونی 1505 واحدی معلمان اهواز آغاز و در سال 1360 با مجموعه 400 واحدی سیمان دورود، در سال 1374 با مجتمع مسکونی نواب، در سال 1379 با مجتمع مسکونی شهرک اکباتان بلوک 3، فاز 2 و در سال 1382 با مجتمع مسکونی 552 واحدی شهر پرند ادامه داده است. در خارج از کشور نیز در سال 1384، با پروژه 10000 واحد مسکونی جمهوری بولیواری ونزوئلا، در رقابت با دیگر شرکت‌های خارجی ترک، برزیلی و ... موفق با اتعقاد قرارداد و اجرای این پروژه گردید و افتخار شکستن رکورد زمان ساخت مسکن به شیوه صنعتی در دنیا را به نام خود و کشور ایران نمود. 

2- پروژه سرمایه‌گذاری بلاروس 

واحد بین‌الملل شرکت کیسون با حضور در مناقصه بین‌المللی که توسط دولت بلاروس به صورت EPCF (طرح، ساخت، اجرا و تامین مالی) برگزار گردید، در رقابت با شرکت‌کنندگان دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی برنده شد که این پروژه شامل دو بخش است: 1- ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از یک مجتمع لجستیک در مرز مشترک با اروپا و روسیه سفید
2. ساخت و بهره‌برداری از یک مجتمع اداری – تجاری و هتل 5 ستاره در شهر مینسک. 

3- مسکن مهر 

روش واگذاری ساخت مسکن مهر در کل کشور در قالب تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک مسکن- معاون مسکن و شهرسازی استان‌ها و سرکت‌های متقاضی پیمانکار صورت می‌گیرد و هر شرکتی که مورد تایید وزارت مسکن و شهرسازی باشد، با توجه به رتبه‌بند‌های سازمان برنامه و بودجه می‌تواند با مذاکره، پروژه‌ها را بر اساس توان اجرایی دریافت نماید. شرکت کیسون در حال حاضر مشغول اجرای سریع‌ترین روش صنعتی در جهان با کیفیتی ماندگار برای مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

4- سهام در بانک‌های خصوصی 

سهام این شرکت در بانک‌‌های خصوصی کشور در حد بسیار اندک و بنا به اصرار مؤسسان بانک‌ها بوده است که این اصرار نیز به دلیل گردش مالی مطلوب و سالم شرکت کیسون ‌می‌باشد. 

لازم به ذکر است که شرکت کیسون، سهامی عام بوده و در حال حاضر نزدیک به 250 نفر سهام‌دار دارد که همگی از فرزندان نخبه، تحصیل‌کرده و متعهد این مرز و بوم هستند و پرچم خدمت به میهن اسلامی را با غرور و افتخار بر دوش دارند. 

در خاتمه به اطلاع می‌رساند که شرکت کیسون افتخار آن را دارد که در طول حیات پربرکت خود تنها در عرصه سازندگی و توسعه کشور عزیزمان فعالیت کرده و تنها در این جهت گام بر می‌دارد و مستقل از هر جریان سیاسی، صرفا مصالح ملی را محور فعالیت خود قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
0
"درآمد زدایی" که یعنی کم کردن درآمد!!!! شاید منظور "درآمدزایی" بوده است ؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین