کد خبر: ۱۳۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵

احسان حدادی چهارمین مدال طلای آسیا را گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخستین روز از نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ژاپن با کسب چهارمین مدال طلای احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک آغاز شد. 

امروز پنجشنبه و در نخستین روز از نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در "کوبه" ‍ژاپن دوومیدانی کاران کشورمان در مواد پرتاب دیسک، دهگانه، پرش با نیزه‌، دوهای سرعت و 1500 متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در اولین مسابقه امروز احسان حدادی قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا با پرتابی پائین‌تر از رکورد شخصی‌اش به راحتی توانست مدال طلای آسیا را از آن خود کند. حدادی امروز با رکورد 62 متر و 27 سانتی متر چهارمین مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در ماده پرتاب دیسک بدست آورد. وی به غیر از این چهار مدال، دو نشان طلای بازی‌های آسیایی را هم بر گردن آویخته است.

در همین ماده پرتابگرانی از هند و چین دوم و سوم شدند. محمود صمیمی هم با رکورد 56 متر و 22 سانتی متر در رده چهارم ایستاد. تیم ایران دوره قبل توسط محمد صمیمی موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا شده بود.

در ادامه مسابقات صبح امروز سجاد هاشمی آهنگری و رحیمی به ترتیب در گروه اول و دوم دور مقدماتی ماده 400 متر در رده چهارم ایستادند تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازبمانند.

در دوی 100 متر سرعت رضا قاسمی با رکورد 10 ثانیه و 48 صدم ثانیه پس از دو دونده نامدار آسیا در گروه دوم عنوان سوم را بدست آورد و موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود. وی یکی از بهترین رکوردهای ایران را در مسابقه دوی 100 متر خارج از کشور برجای گذاشته است.

هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج در ماده دهگانه کار خود را با مسابقات دو ماده پرش طول آغاز کردند و به ترتیب در این ماده چهارم و هفتم شدند. هادی سپهرزاد در دوره قبل این مسابقات مدال نقره را از آن کشورمان کرده بود.

نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از 16 تا 19 تیرماه در "کوبه" ژاپن برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین