کد خبر: ۱۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴
رشد 71 درصدی قیمت شیر یارانه‌ای؛

قیمت شیر یارانه‌ای 600 تومان شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نعمت‌اله ترکی با اشاره به تعیین قیمت شیر در جلسه شنبه شب کمیته تعیین قیمت شیر نیمه‌یارانه‌ای در تهران گفت: بر این اساس، شیر درجه یک با بار میکروبی 500 هزار به مبلغ 600 تومان به ازای هر کیسه نایلونی 900 گرمی در اختیار مصرف‌کنندگان تهرانی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران افزود: کمیته تعیین قیمت شیر نیمه‌یارانه‌ای در جلسه شنبه شب خود به این نتیجه رسید که در به منظور حمایت از تولید و تولیدکننده، قیمت شیر با پیشنهاد اتحادیه دامداران و توافق با اتحادیه فرآوری‌کنندگان شیر به ازای هر لیتر 520 تومان در اختیار کارخانجات فرآوری‌کننده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کارخانجات صاحب نام و دارای برند مطرح نیز با دریافت شیر 520 تومانی، هر کیسه 900 گرمی شیر نیمه‌یارانه‌ای را با قیمت 600 در اختیار مصرف‌کنندگان در تهران قرار می‌دهند.

به گفته ترکی، توزیع شیر نیمه‌یارانه‌ای 600 تومانی به صورت گسترده از امروز آغاز شده است، کما اینکه توزیع شیر با قیمت غیریارانه‌ای نیز از 15 تیرماه در تهران صورت می‌گرفت.

پیش از این قیمت شیر یارانه‌ای 350 تومان بود که با تصمیمات جدید، با رشد بیش از 71 درصدی مواجه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
0
0
شیرآزاد(غیریارانه ای) لیتری 650 تومان است واین چه یارانه ای است که 600 تومان برای 900 گرم تعیین شده است که هر لیتر آن همان 650 تومان میشود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین