کد خبر: ۱۳۰۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳

تجاوز 2 مرد شرور به‌ یک دختر معلول

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 2 شرور سابقه‌دار با ربودن یک دختر جوان معلول ذهنی و انتقال وی به خانه‌ای در شهر قدس (قلعه حسن‌خان) در حومه تهران، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند اما ماموران پلیس موفق شدند آنها را دستگیر کنند.

اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی ملارد از گم‌شدن دختر جوانش خبر داد و برای یافتن او از ماموران تقاضای کمک کرد.

ماموران در تحقیق از شاکی متوجه شدند دختر وی یک بیمار کم‌توان ذهنی بوده و روز حادثه برای ملاقات با یکی از دختران همسایه از خانه خارج شده و دیگر باز نگشته است. با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و آغاز تحقیقات، دوباره شاکی در پلیس آگاهی حضور یافت و از پیدا شدن دختر جوانش خبر داد. وی گفت دخترم در دام شیطانی 2 مرد گرفتار شده است.

شاکی افزود: مردی غریبه در تماس تلفنی با خانه‌مان خبر داد که دخترم در بیمارستان بستری است و با حضور در مرکز درمانی و گفت‌وگو با پزشک معالج متوجه شدم دخترم مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مردی رهگذر وی را در حالی که در جاده شهرقدس (قلعه حسن‌خان) سرگردان بوده نجات داده است. با اطلاعات به دست آمده از شاکی ماموران در بیمارستان حضور یافتند و در تحقیق از دختر کم‌توان ذهنی متوجه شدند وی در خیابان از سوی 2 مرد که سرنشینان یک خودروی پراید بوده‌اند ربوده شده و با انتقال به خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به این ترتیب جستجوها برای دستگیری 2 مرد شرور آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت چند روز پیش ماموران به سرنشینان یک خودروی پراید که در محل ربوده شدن دختر جوان تردد می‌کرد، ظنین شدند. با بررسی از خودروی آنها معلوم شد مشخصات آن با خودروی 2 شرور تحت تعقیب پلیس مطابقت دارد.

با احتمال این‌که سرنشینان خودرو همان 2 مرد آزارگر هستند، خودرو توقیف و بازجویی از آنها توسط پلیس آگاهی ملارد آغاز شد. در حالی که مردان جوان ادعا می‌کردند با دختر جوان آشنایی ندارند و وی به دروغ از آنها شکایت کرده است، ماموران به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و متوجه شدند 2 متهم چندین بار به اتهام زورگیری، مزاحمت برای نوامیس و شرارت دستگیر شده‌اند و هر بار پس از پایان محکومیت دوباره فعالیت‌های مجرمانه‌شان را ادامه داده‌اند بنابراین ماموران از دختر کم‌توان ذهنی خواستند در مواجهه حضوری با 2 متهم بازداشت ‌شده قرار بگیرد که او با دیدن مردان شرور وحشت کرد و با انگشت آنها را به ماموران نشان داد.

با مشخص شدن این موضوع متهمان بار دیگر بازجویی شدند و عاقبت به ربودن و آزار و اذیت دختر معلول اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده آنها برای این‌که محل وقوع جرم در شهرقدس ـ قلعه حسن‌خان ـ رخ داده بود با صدور عدم صلاحیت رسیدگی به دادگستری شهر قدس ارسال شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین