کد خبر: ۱۳۰۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۴
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ فرهنگ و آشتی نوشت: در دومین كنفرانس ملی مشتری كه با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران، اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد دانشگاهی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و وزارت صنایع و معادن برگزار شد، سه تندیس برتر مشتری‌مداری ایران اهدا گردید. 

تندیس زرین ICSI: باک انصار، تندیس سیمین ICSI: موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین، تندیس بلورین ICSI: بیمارستان و زایشگاه فوق تخصصی بنت‌الهدی مشهد، همچنین سه تندیس اهتمام مشتری مداری ایران به شركت‌های زیر اهدا گردید: تندیس اهتمام ICSI: شركت فرش ستاره كویر یزد، تندیس اهتمام ICSI: شركت قدرت و هنر پارس، اهتمام ICSI: شركت بهرنگ
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
0
خودشون به خودشان جایزه می دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین