آفتابنیوز : آفتاب: فرهنگ و آشتی نوشت: در دومین كنفرانس ملی مشتری كه با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور و با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران، اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد دانشگاهی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و وزارت صنایع و معادن برگزار شد، سه تندیس برتر مشتریمداری ایران اهدا گردید.
تندیس زرین ICSI: باک انصار، تندیس سیمین ICSI: موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین، تندیس بلورین ICSI: بیمارستان و زایشگاه فوق تخصصی بنتالهدی مشهد، همچنین سه تندیس اهتمام مشتری مداری ایران به شركتهای زیر اهدا گردید: تندیس اهتمام ICSI: شركت فرش ستاره كویر یزد، تندیس اهتمام ICSI: شركت قدرت و هنر پارس، اهتمام ICSI: شركت بهرنگ