کد خبر: ۱۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰

رونمایی از دست‌های مصنوعی دیکتاتور+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتشار تصاویر جدید "عبدالله صالح" در ریاض نشان می‌دهد وی از ناحیه دو دست دچار آسیب جدی شده به طوری که از دست‌های مصنوعی استفاده می‌کند و به احتمال زیاد توانایی راه رفتن هم ندارد. 

پیش از این رسانه‌های مختلف خبری جهان عرب با تحلیل نخستین تصاویر منتشر شده از عبدالله صالح که پس از 8 عمل جراحی بر صفحات تلویزیونی ظاهر شده بود، تاکید کردند که وی کاملا فلج شده و توانایی راه رفتن ندارد.

کارشناسان با اشاره به تصاویر منتشر شده اعلام کردند تنها قوای عقلی و قدرت تکلم دیکتاتور یمن سالم مانده است.به صورتی که نحوه نشستن عبدالله صالح بر روی صندلی نشان می‌داد وی از دو پا فلج شده است. عبدالله صالح در این تصاویر هرگز سر خود را تکان نداد. چشمان وی نیز غیرطبیعی و بسیار سفید به نظر می‌رسید، طوری که حرکت دادن و پلک زدنش به افراد کور شبیه بود.

این در حالی است که تصاویر جدید منتشر شده از سوی الجزیره نشان می‌دهد عبدالله صالح به احتمال فراوان از ناحیه دو دست دچار سوختگی شدیدی شده است، به نحوی که برای وی دست مصنوعی کار گذاشته شده است. البته وی در این تصاویر سر و چشمانش را حرکت داد تا تحلیل‌های قبلی در این زمینه که کاملا فلج شده است، از بین برود. اما در قسمت زیرین بدن دیکتاتور یمن هیچ حرکتی دیده نشد که نشان می‌دهد وی هنوز توانایی راه رفتن ندارد. {$old_album_130647}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین