کد خبر: ۱۳۰۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

حمله 4 دزد به زن تنها در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چند روز پیش زنی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از حمله 4 دزد در شمال تهران و سرقت 7 هزار یورو و 4 میلیون تومان پول نقدی که همراه داشت، خبر داد.

در پی این تماس ماموران کلانتری 163 ولنجک با حضور در محل پرونده‌ای را تشکیل و موضوع با دستور دادیار شعبه 4 دادسرای جنایی برای تحقیقات به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد. زن مالباخته در مرحله بعدی از تحقیقات به ماموران پلیس آگاهی گفت: زمانی که با ورود به یک صرافی 7 هزار یورو خریداری کردم، در منطقه زعفرانیه پس از پیاده شدن از تاکسی سرنشینان 2 دستگاه موتورسیکلت به من حمله کرده و با سرقت 7 هزار یورو و 4 میلیون تومان پول که همراه داشتم، متواری شدند.در پی این اظهارات ماموران با حضور در صرافی و بررسی دوربین مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند که مالباخته را از ابتدای حضور در این محل تحت‌نظر قرار داده بود و پس از ترک صرافی از سوی مالباخته، این فرد نیز به دنبال وی محل را ترک کرده است.با شناسایی این فرد و مشاهده تصویر از سوی مالباخته، وی او را یکی از سارقان معرفی کرد.

سرهنگ اکبرپور، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در این باره گفت: با گزارش موضوع به دادیار رضوانفر در دادسرای جنایی، وی دستور چاپ تصویر متهم تحت تعقیب را بدون پوشاندن چهره صادر کرد. از مردم درخواست می‌شود در صورت شناسایی متهم موضوع را با تلفن 22292013 و 21868298 به پلیس آگاهی اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین