کد خبر: ۱۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴

نماینده لاریجانی به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاظم جلالی نماینده شاهرود و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجلی مجلس شورای اسلامی از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس به عنوان نمانیده وی به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی شد. 

کمیته واحد اصول‌گرایان ‌‌ترکیبی از دو کمیته 7 و 8 نفره (7+8) است‌ که کمیته 7 نفره متشکل از نمایندگان ‌جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ (4 نفر) و اعضای کمیته سه نفره شامل عسگراولادی، حداد‌عادل و ولایتی ‌است، کمیته 8 نفره نیز شامل نمایندگانی از گروه‌های مختلف اصول‌گرا است.

در روزهای اخیر محمدرضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان نمایندگان "جبهه پیروان خط امام و رهبری" همچنین حسین فدایی، علیرضا زاکانی به عنوان نمایندگان "اصول‌گرایان تحول‌خواه" به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی شده اند.

بنا بر این گزارش "جبهه نیروهای انقلاب" (رایحه خوش خدمت) هنوز نمایندگان خود را به کمیته واحد اصول‌گرایان معرفی نکرده است.

شنیده‌ها حاکی است محمد باقر قالیباف شهردار تهران نیز یک نماینده به این کمیته معرفی کرده که مورد موافقت کمیته 7 نفره قرار نگرفته و قرار شده است تا فرد جدیدی به نمایندگی از وی برای عضویت در کمیته 15 نفره وحدت اصول‌گرایان معرفی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین