کد خبر: ۱۳۰۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸

برخورد با نصابان ماهواره به جای دارندگان آنتن و ریسیور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده ناجا از کاهش تلفات حوادث جاده‌ای کشور در حوزه تصادفات در سه ماهه نخست امسال خبر داد. 

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و توجه بیشتر مردم به قوانین و مقررات را به عنوان دو عامل مهم در تحقق این امر دانست و گفت: شمار تلفات انسانی ناشی از تصادفات جاده‌ای در سه ماهه نخست سالجااری حدود 900 تن کمتر از مدت مشابه در سال گذشته بوده است. 

وی کاهش حدود 900 نفری تلفات انسانی ناشی از تصادفات را به عنوان یک رکورد بزرگ در کشور قلمداد کرد و ابراز امیدواری کرد این روند با همراهی و همکاری مردم تا پایان سال استمرار داشته باشد. 

فرمانده ناجا از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیس فتا تا پایان سالجاری در سراسر کشور خبرداد و اظهارکرد: این آزمایشگاه‌ها به منظور کشف جرم راه‌اندازی می‌شوند و با راه‌اندازی آنها پیشرفت قابل توجهی در این حیطه خواهیم داشت. 

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در حال حاضر جرایم اینترنتی در کشور وسعت زیادی ندارد، به مسئله حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: این بحث یکی از چالش‌های پیش روی ماست و در این زمینه مبادله اطلاعات به خوبی صورت گرفته ومردم با حقوق خود آشنایی پیدا کرده‌اند و به خوبی از آن دفاع می‌کنند. 

فرمانده ناجا تصریح کرد: حدود نیمی از زندانیان سراسر کشور به جرم موادمخدر دستگیر شده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد 85 درصد زندانیان نیز درگیر موادمخدر بوده‌اند. 

وی در پایان به طرح جمع‌آوری تجهیزات گیرنده ماهواره اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی ما در اجرای این طرح برخورد با نصابان و فروشندگان دریافت از ماهواره است که لازم است در این راستا فرهنگ‌سازی شود چرا که بنیان بسیاری از خانواده‌ها به خاطر این عامل مخرب، سست و ویران می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین