کد خبر: ۱۳۰۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

حاجی‌بابایی: آسیبی به آموزش و پرورش نزده‌ام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتقادات فراوانی به دوره 20 ماهه وزارت حمیدرضا حاجی بابایی در آموزش و پرورش وارد است که عمده آنها به اجرای شتاب‌زده طرح‌های تحولی بر می‌گردد. 
اما او می‌گوید ضرری به آموزش و پرورش نزده است. 

حاجی‌بابایی در حاشیه گردهمایی شورای معاونان و مدیران منتخب مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این سوال «آیا در 20 ماه اخیر که وزیر آموزش و پرورش شده‌اید، اقدامی انجام داده‌اید که اکنون از آن پشیمان باشید و آن را باعث آسیب به آموزش و پرورش بدانید؟»، بعد از کمی فکر کردن فقط گفت: «فکر نمی‌کنم!» 

این درحالی است که بدنه آموزش و پرورش و بسیاری از معلمان معتقدند حداقل تعطیلی 5شنبه های دوره دبستان، آسیب فراوانی به نظام اموزش عمومی وارد می‌کند. همچنین تغییر ساختار از 5-3-4 به 6-3-3 آنقدر مخالف داشت که اجرای آن حداقل یک سال به تعویق افتاد. انواع استخدام‌های آموزش و پرورش در سال گذشته هم یکی از همین آسیب‌ها است. مثلا عنوان شده فردی با لیسانس مامایی، به عنوان معلم ابتدایی در یکی از شهرستان‌ها استخدام شده است. 

با این حال حاجی بابایی، درباره عملکرد وزرای پیشین آموزش و پرورش گفت: "این سؤال 100 درصد حاشیه‌ای است و هر نظری که بدهم شاید چندان منصفانه نباشد؛ البته سؤال شما سؤال خوبی است اما من بررسی نکردم که کدامیک از کارهای آنها خوب بوده یا نبوده است. به هر حال، هر کسی در زمان خودش کاری انجام داده است که شاید در آن زمان کار مناسبی بوده است اما الان زمان گذشته و باید تغییر ایجاد شود."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
اقای وزیر مجتمع کردن مدارس حیف ومیل بودجه به نفع چند مدیر بنام افطاری که در اجرا صدمات فراوان شخصیتی برای معلمان داشت ناتوانی در اجرای کامل نظام هماهنگ پرداخت کارمندان ....و مهمتر از همه طرح نسنجیده ونسنجیده ترین طرح در طی سالهای گذشته که دانش‌اموز، معلم وخانواده از آن صدمه خواهند دید و در پایان دروغ آقای وزیر ما طلب حق روستایی سال 86/87 و بعد را نگرفته‌ایم و.... درد که نه مجالی است نه گوشی شنوا وای به حال دانش اموزان طبقه متوسط ومحروم.......معلم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین