کد خبر: ۱۳۰۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳

شهره لرستانی‌: بازی در فیلم "اخراجی‌ها 3" رابه دلیل سیاسی بودن آن نپذیرفتم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود روایت جالبی از دلایل خودبرای بازی نکردن در فیلم "اخراجی‌ها 3" عنوان کرده است. 

خانم لرستانی گفته است: قسمت سوم اخراجی‌ها 3 را خودخواسته بازی نکردم. با اینکه اصرار زیادی نیز از سوی سازندگان برای حضورمن در این کار وجود نداشت. دلیل عدم حضور من هم تا حدودی سیاسی شدن قسمت سوم این فیلم بود. من یک بازیگر مستقل هستم و اصلا دوست ندارم درگیر مائل سیاسی باشم. دوست دارم فارغ از هر حرف وحدیثی به کارم ادامه دهم و شرایط وحواشی حاکم براین فیلم به گونه‌ای نبود که بخواهم در آن بازی کنم و این نکته راهم به دوستان گفتم. 

اخراجی‌ها در محاصره انتقادهای علاقه‌‌مندان جدی سینما

اخراجی‌ها 3 در حالی با اظهارنظرهای اینچنینی مواجه می‌شود که هیچ‌گاه فیلم محبوب منتقدان و علاقه‌مندان جدی سینما نبوده است. پیش از این منتقدان معروفی چون مهرزاد دانش، ناصر صفاریان، امیر پوریا و... انتقادات شدیدی از این فیلم مطرح کرده بودند. 

"ورود آقایان ممنوع" رکورد اخراجی‌ها را می‌شکند

اما از سوی دیگر با فروش خارق‌العاده فیلم “ورود آقایان ممنوع“ ساخته رامبد جوان، احتمال شکسته شدن رکورد فیلم اخراجی‌ها توسط این فیلم وجود دارد. این فیلم در مدت بسیار کوتاهی از مرز یک میلیرد تومان گذشته و فروشهای پنج‌شنبه وجمعه این فیلم نسبت به فیلمهای اخراجیها 3و جدایی نادر از سیمین بیشتر بوده است. 

اخراج‌یها منفور منتقدان، فیلم‌های فرهادی و میرکریمی و داوود‌نژاد محبوب منتقدان
 
همانطور که گفته شد فیلم اخراجی‌ها فیلمی است که فیلم محبوب منتقدان نیست. از سویی دیگر فیلم‌های تحسین شده‌ای چون جدایی نادر ازسیمین، یه حبه قند رضا میرکریمی و مرهم علیرضا داوودنژاد از جمله فیلم‌های محبوب منتقدان در سال 90هستند. در طول جشنواره سال گذشته و طی جشن‌های مختلفی که توسط منتقدان و کارگردان‌ها و تهیه کننده‌ها برگزار شده، این سه فیلم با اقبال بسیار خوبی مواجه شدند 

از جدایی نادر از سیمین تا یه حبه قند

فیلم‌هایی چون جدایی نادرازسیمین ساخته اصغر فرهادی و یه حبه قند ساخته رضا میرکریمی از مهمترین فیلم‌های چند سال اخیر سینمای ایران هستند که علاقه‌مندان جدی سینما را در سال 90 خوشحال کرده‌اند. جدایی نادر ازسیمین در تهران 2 میلیارد تومان فروخت و اکثر جوایز جشنواره برلین را نصیب خود کرد و همچنان موفقیت‌های بین‌المللی فیلم ادامه دارد و فیلم یه حبه قند فیلمی است که منتقدان سخت‌گیر و مشهوری چون هوشنگ گلمکانی، احمد میر احسان، حسین معززی‌نیا، مهرزاد دانش، آرش خوشخو، مجید اسلامی و... از آن تمجید کرده‌اند و حتی منتقدی چون مجید اسلامی این فیلم رایک شاهکار تمام عیار خوانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
آفرین خانوم لرستانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
ممنون از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
0
درود بر خانم لرستاني
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین