کد خبر: ۱۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

مصاحبه آیت‌الله مصباح با خبرگزاری مهر تكذیب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بی‌باک، سایت منتسب به جریان آیت‌الله مصباح یزدی كه مواضع و اخبار اختصاصی از ایشان درج می‌كند، در واكنش به مصاحبه آیت‌‌الله مصباح با خبرگزاری مهر و مسائلی كه در ادامه آن مطرح شده بود، گفت‌و‌‌گوی ایشان با خبرگزاری مهر را تكذیب كرد تا همان مواضع پیشن تایید شد. 

این سایت نوشت: حجت الاسلام جلالی، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام روانبخش عضو هیأت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) هر كدام بصورت جداگانه در گفت‌وگو با خبرنگار بی‌باک ادعای خبرگزاری مهر را تكذیب كردند.

حجت الاسلام جلالی به خبرنگار ما گفت: انتساب چنین اظهاراتی به حضرت علامه مصباح یزدی كذب محض است و ایشان با هیچ خبرگزاری در این زمینه مصاحبه نكرده است از همین رو اعتراض خود را به مسئولین خبرگزاری مهر اعلام كردیم و آنها نیز به حذف این خبر اقدام نمودند.

همچنین حجت الاسلام روانبخش در اینباره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح‌یزدی اهل مصاحبه نیستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت. بدین جهت ما نیز بعد از انتشار چنین خبری تعجب كردیم كه ایشان چگونه به چنین مصاحبه ای تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ایشان تصریح كردند كه بنده با هیچ خبرنگاری مصاحبه نكرده ام.

حال جای سئوال دارد كه سیاست گذران خبرگزاری مهر، از انتشار چنین اخبار و انتساب‌های كذبی به حضرت علامه مصباح یزدی، چه هدفی را در آستانه انتخابات دنبال می‌كند؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین