کد خبر: ۱۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳

احمدی‌مقدم: روزه‌خواران دستگیر می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی از برخورد قانونی و معرفی روزه‌خواران در ماه مبارک رمضان به دستگاه قضایی خبر داد. 

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم از مردم برای رعایت شئونات اسلامی و دینی در ایام ماه مبارک رمضان سال گذشته تشكر كرد و افزود: اگر افراد روزه‌خوار در ماه مبارک رمضان امسال در منظر عموم اقدام به روزه‌خواری كنند با برخورد قانونی مواجه و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

وی با اشاره به بازدارندگی مناسب قانون جدید راهنمایی و رانندگی روند اجرای آن را در كشور مطلوب ارزیابی كرد و گفت: با اجرای این قانون تلفات جاده‌ای در سه ماهه نخست امسال 900 كشته در مقایسه با سال 89 كاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تلفات سوانح در كشور به كمتر از 20هزار نفر كاهش یابد كه ركورد بسیار مناسبی است.

سردار احمدی مقدم افزود: پلیس كشور می‌تواند با همكاری مردم در اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی تا پایان برنامه پنجم توسعه، تلفات رانندگی را در كشور در مقایسه با برنامه چهارم به 50 درصد كاهش دهد.

وی خاطرنشان كرد: هر چند این رقم، رقم بالایی است و تلفات كشورهای توسعه یافته با همین میزان جمعیت، خودرو و سفر حدود 10تا12 هزار نفر در سال است اما تعداد تصادفات در كشور ما با این كشورها خیلی متفاوت نیست و تلفات ناشی از تصادفات به سبب ایمن نبودن خودروها بیشتر است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینكه نصب كیسه هوا در خودروها در حال الزامی شدن است گفت: از برنامه پنجم توسعه همه خودروهای تولید داخل، بالاترین ستاره‌های ایمنی را خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین