کد خبر: ۱۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۳:۲۲

دیکتاتور لیبی: 5 میلیون فدایی دارم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیکتاتور لیبی در آخرین اظهارات خود ادعا کرد: 5 میلیون نفر از مردم لیبی آماده شهادت برای من هستند که هنوز فرمان حمله به آنان نداده‌ام. 

به گزارش القدس العربی، "معمر قذافی" در آخرین اظهارات خود که از طریق بلندگو در شهر زلیتن و الزاویه پخش شد، اظهار داشت: به رسمیت شناختن شورای انتقالی لیبی حتی اگر یک میلیون بار هم صورت گیرد هیچ ارزشی ندارد.

وی خطاب به کشورهایی که شورای انتقالی لیبی را به رسمیت شناخته‌اند، گفت: با این اقدامات خود به جهنم بروید. هم اکنون 5 میلیون نفر از مردم لیبی آماده شهادت برای من هستند که هنوز فرمان حمله و پیشروی به آنان نداده‌ام!

دیکتاتور لیبی افزود: آخرین فرصت برای توقف حملات را به شما می‌دهم و از خیانتکاران بنغازی می‌خواهم تسلیم شده و یا از کشور فرار کنند. من آماده قربانی شدن برای ملت خود هستم و سرزمین اجداد خود را که علیه استعمار ایتالیا جنگیده اند، ترک نخواهم کرد.

وی بار دیگر انقلابیون لیبی را که در مناطق شرقی و کوهستان‌های غرب لیبی مستقر شده اند، موش توصیف و ادعا کرد: کسانی که در بنغازی، مصراته، کوهستان‌های غربی علیه من می‌جنگند از مردم به عنوان سپر انسانی و گروگان استفاده می‌کنند.

قذافی افزود: ملت لیبی برای دفاع از منابع نفتی خود آماده جان دادن است و این منابع را رها نمی‌کند تا به دست خیانتکاران افتد.

دیکتاتور لیبی البته بار دیگر دست دوستی به سوی غربی‌ها دراز کرد و به آنها گفت آماده است با آنها روابط اقتصادی گسترده داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین