کد خبر: ۱۳۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸

تبلیغات پوتین بوسیله جاذبه‌های جنسی دختران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پوتین این بار از روش آنلاین برای تبلیغات خود استفاده كرده و كسانی كه برای او تبلیغ می‌كنند خود را "ارتش پوتین" می‌نامند؛ اما سربازان این ارتش مجازی كسانی نیستند جز دختركان زیبارو و مدل‌هایی كه با جاذبه‌های جنسی خود برای آقای نخست‌وزیر دست به تبلیغ می‌زنند! 

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهور سابق و نخست‌وزیر كنونی روسیه از هم‌اكنون دست‌به‌كار تبلیغات انتخاباتی شده است. هر چند این امر، امر عجیبی نیست اما روشی كه وی برای این كار استفاده كرده بسیار غیر اخلاقی است.

بنابراین گزارش، پوتین این بار از روش آنلاین برای تبلیغات خود استفاده كرده و كسانی كه برای او تبلیغ می‌كنند خود را "ارتش پوتین" می‌نامند؛ اما سربازان این ارتش مجازی كسانی نیستند جز دختركان زیبارو و مدل‌هایی كه با جاذبه‌های جنسی خود برای آقای نخست‌وزیر دست به تبلیغ می‌زنند!

"دایانا استراتینگ"، دختری دانشجو است كه با جاذبه‌های خود برای پوتین دست به تبلیغ زده است. وی در یك ویدوئوی ضبط شده از خود می‌گوید: "من دیوانه مردی هستم كه كشور ما را تغییر داد! او سیاستمداری بزرگ و مردی شگفت‌آور است. او كسی نیست جز ولادیمیر پوتین."

وی همچنین حتی در این ویدئو به اظهار نظر سیاسی هم پرداخته و گفته است كه مخالفان پوتین از آن رو دست به تخریب وی می‌زنند كه می‌دانند هرگز قادر به پر كردن جای وی نیستند.

از این به اصطلاح ارتش، تصاویری نیز منتشر شده است كه به جهت غیراخلاقی بودن قابل انتشار نیست، تنها به همین حد بسنده می‌شود كه این دختران بعضا شعارهای تبلیغاتی پوتین را بر روی تن یا لباس خود قید می‌كنند.

پوتین پیش‌تر ۸ سال رئیس‌جمهور روسیه بود و پس از آن با علم كردن دیمیتری مدودوف به جای خود، به عنوان رئیس دولت در روسیه باقی ماند. اما همه می‌دانستند كه او پس از دوره مدودوف دوباره به قدرت باز خواهد گشت. این روش پوتین به حدی در روابط بین‌الملل معروف شد كه از تاكتیك وی تحت عنوان تاكتیك "پوتین – مدودوف" یاد می‌شود.

ولادیمیر پوتین در دوران سیاه خفقان اتحاد شوروی از افسران "كا گ ب" بود اما به عنوان یك سیاستمدار همواره موفق بوده است. وی بخصوص در هنگام لزوم تبحر فراوانی در اتخاذ مواضع ظاهری ضدغربی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
دمش گرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین