کد خبر: ۱۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱

قطعی 5 روزه‌ی آب در شهر هامون و روستاهای تابعه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس اجتماعی: قطعی 5 روزه‌ی آب در شهر هامون و روستاهای تابعه سیستان به معضلی جدی تبدیل شده است.

به گزارش آفتاب، این شهر با هرم جمعیتی 10000 نفر از بزرگ‌ترین مناطق مسکونی سیستان بوده و چند روزی است که با مشکل بی‌‌آبی دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

این بحران در حالی برای چندمین بار در سال‌های اخیر خود را نشان می‌دهد که متاسفانه با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر و فقدان منابع آبی کافی، متاسفانه مسولان آبفای منطقه هنوز نتوانسته‌اند چاره‌ای بر این معضل بیابند. 

برخی از شهروندان این شهر، از نحوه برخورد مسئولین آبفای شهری و روستایی و عدم پاسخ‌گویی صریح و روشن گلایه داشته و بیان نمودند که اگر این قطعی آب حتی به مدت چندین ساعت در یکی از شهرهای مرکزی یا برای پایتخت‌نشینان اتفاق می‌افتاد آیا مسئولین تابعه با همین خونسردی فعلی درصدد رفع آن خواهند بود؟

از سوی دیگر با توجه به وضعیت جوی موجود سیستان و دمای طاقت‌فرسای آن در بعضی روزها، نیاز به آب مناسب و قابل شرب تا میزان بسیاری احساس می‌شود. این در حالی است که افراد کهنسال ساکن این شهر تازه‌تاسیس به دلیل فقدان وسیله مناسب برای تامین آب با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

امیدواریم مسئولین آبفای منطقه، جهت تسریع حل این معضل حتا برای چندین ساعت خود را در شرایط این مردمان صبور بی‌ادعا ببینند تا شاید برای رفع موارد مطروحه تمهیدات لازم اعمال شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین