کد خبر: ۱۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰
در واکنش به طرح پیشنهادی روسیه در ارتباط با برنامه‌ هسته‌ای ایران

احمدی‌نژاد: ما گام خود را برداشته‌ایم، شما نیز گام‌تان را بردارید و یک برنامه‌ریزی کنید

ما گفته‌ایم که نمی‌خواهیم بمب بسازیم و اگر بخواهیم، از کسی واهمه نداریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد، در مورد طرح پیشنهادی روسیه موسوم به «طرح گام به گام» در ارتباط با موضوع برنامه‌ هسته‌ای ایران، واکنش نشان داد. 

احمدی‌نژاد که در در مراسم ثبت جهانی «باغ شاهزاده ماهان» کرمان سخن می‌گفت با اشاره به طرح پیشنهادی روسیه در رابطه با موضوع هسته‌ای کشورمان موسوم به طرح «گام به گام» گفت: بحث طرح گام به گام را مطرح کردند، بسیار خوب. ما گام خود را برداشته‌ایم و با آژانس همکاری کرده‌ایم، شما نیز گام‌تان را بردارید و یک برنامه‌ریزی کنید و یک قدم شما بردارید و یک قدم ما. 

احمدی‌نژاد با بیان این که ما گفته‌ایم که نمی‌خواهیم بمب بسازیم، گفت: ما این موضوع را بارها گفته‌ایم که نمی‌خواهیم بمب بسازیم و اگر بخواهیم در این زمینه از کسی واهمه نداریم. 

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: آن‌ها از پیشرفت ملت ایران می‌ترسند و صحبت‌هایی که در مورد بمب اتم و مسایلی این چنین مطرح می‌کنند، دروغ است و صحت ندارد و در واقع آن‌ها از بمب اتم و موشک ایرانی نمی‌ترسند، بلکه آن‌ها از پیشرفت ملت ایران و موجی که ملت ایران می‌تواند ایجاد کند، می‌ترسند. 

احمدی‌نژاد با اشاره به جوسازی کشورهای غربی علیه پیشرفت‌های ایران، از جمله پیشرفت‌های موشکی ایران، گفت: آن‌ها دروغ می‌گویند که موشک‌های ایرانی می‌خواهد روسیه و برخی کشورهای عربی را بزند. ما با روسیه دوستیم. کجای تاریخ نشان داده است که ملت ما تجاوزگر بوده است لذا این سخنان و مسایلی که مطرح می‌کنند، یک دروغ است. 

احمدی‌نژاد گفت: موشک ما کارخانه گندله‌سازی و لوله مس است، موشک ما ماهواره است، موشک ما پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه سلول درمانی و همچنین فرهنگ اسلام ناب محمدی است. 

احمدی‌نژاد با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ملت ایران و ادعاهای دروغین که آن‌ها مطرح می‌کنند، گفت: آن‌ها ما را تحریم کردند و مثلا قطعه هواپیما نمی‌دهند، اینها چه ربطی به بمب اتم دارد، ما نمی‌خواهیم بمب اتم بسازییم و این را بارها گفته‌ایم.
 
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آنهایی که در دنیا اکنون حاکم هستند، نمی‌توانند خود را جمع و جور کنند و در برابر قدرت و اراده ملت ایران عددی نیستند، گفت: مشخص است که آن‌ها در برابر اراده ملت ایران جز شکست راهی دیگر ندارند و به دنبال این هستند که نگذارند که ایران ساخته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
0
چه عبارت قشنگی است: "نظر شما درباره اين مطلب با موفقيت ارسال شد. "
فقط نمیدانم چرا نظرات "با موفقیت چاپ نمی‌شود؟"" ؟؟؟؟
اگر نمیخواهید پیام ها را منتشر کنید دیگر چه نیازی به نظر دادن دارید؟؟ یه سری نظر خودتو درست کنید و همونا رو بعنوان نظرات کاربران منتشر کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین