کد خبر: ۱۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

کلاهبرداری میلیونی یک اخاذ از فوتبالیست‌های یک تیم لیگ برتری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اخاذی چند صد میلیونی یک فرد از بازیکنان تیم لیگ برتری تازه‌ترین حاشیه فوتبال کشورمان است که هشداری جدی برای فوتبالیست‌ها به شمار می‌آید. 

مربیان و بازیکنان فوتبال به واسطه درآمد بالایی که دارند همیشه در کمین افراد سودجویی هستند که به دنبال اخاذی از آنها هستند، افرادی که دنبال فرصت می‌گردند تا خود را به این قشر از جامعه ورزش نزدیک کرده و به طرق مختلف کلاهبرداری کنند.

این بار فردی در کسوت یک ممیز دارایی اقدام به کلاهبرداری میلیونی از گروهی از فوتبالیست‌ها کرده و بابت این کلاهبرداری بزرگ تحت پیگرد قانونی است. از آنجائیکه فوتبالیست‌ها به پرداخت مالیات حساس هستند، فرد یاد شده با آگاهی از این موضوع از هر بازیکن یک تیم لیگ برتری مبالغی سنگین دریافت و از آنها سواستفاده مالی کرده است.

این شخص که از قرار معلوم تا به امروز به بیش از 200 میلیون تومان اختلاس مالی اعتراف کرده است در بررسی اظهارنامه مالیاتی بازیکنان ارقامی به مراتب بالاتر (حتی گاهی چند برابر رقم مالیات اصلی) به عنوان مالیات بر درآمد آنها تعیین می‌کرده و با طرح این موضوع که در مالیات آنها تخفیف قائل خواهد شد، رقم یاد شده را کاهش داده و مبلغی کمتر از این بازیکنان طلب می‌کرده است.

آقای "م" حتی به این اکتفا نکرده و با دریافت نقدی مالیات بازیکنان بصورت قانونی اظهارنامه مالیاتی را مهمور کرده و در اختیار آنها قرار می‌داده، به گونه‌ای که بازیکنانی مورد اخاذی به هیچ عنوان در صحت عملکرد او شک نمی‌کردند.

بالاخره با پیگیری 2 بازیکن این تیم لیگ برتری کلاهبرداری آقای ممیز دارایی مشخص می‌شود و او تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. او تا به امروز در بازپرسی‌ها به کلاهبرداری چند صد میلیونی خود اعتراف کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین