کد خبر: ۱۳۱۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

تخلیه روستاهای ایلام به علت نبود آب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری صبح چهارشنبه در بازدید از روستاهای ایلام گفت: متأسفانه مدیران استانی ایلام به جای پرداختن به مسائل و مشکلات واقعی و اساسی مردم به انجام امور حاشیه‌ای و غیرضروری سرگرم شده‌اند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که دست‌کم ۱۵ تا ۲۰ روستا در استان ایلام به علت کم‌آبی تخلیه شده‌اند و مشکل‌های بسیار نگران‌کننده‌ای در این باره به‌وجود آمده است، مدیران استانداری استان به دنبال برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های حاشیه‌ای و به اصطلاح فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: کسی در نیاز و ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و کارشناسی شده تردیدی ندارد، اما باید حساب این برنامه‌ها را از برنامه‌هایی که تنها نتیجه‌شان مصرف اموال بیت‌المال است، جدا کرد.

قنبری تأکید کرد: تنها با صرف ۲.۵ میلیارد تومان همه مشکل‌های اساسی کم‌آبی در استان ایلام برطرف می‌شود‌ با این همه پس از چهار سال از تلاش و تقلای نمایندگان استان این اعتبار هنوز پرداخت نشده و این در حالی است که برای برخی برنامه‌های بدون بازده و به اصطلاح فرهنگی اعتبارهای میلیاردی صرف می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ‌یادآور شد: جیره‌بندی آب شرب در بسیاری از نقاط شهری و روستایی استان، فقر،‌ بیکاری، خودکشی و بی‌توجهی مسئولان استانی از مهمترین دغدغه‌های مردم این استان است و عدم پیگیری این موارد از سوی مسئولان استان نمایندگان ایلام را مجبور به طرح سئوالی از وزیر کشور در این باره کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین