کد خبر: ۱۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۸

نماینده مجلس: احمدی‌نژاد شرایط رستم قاسمی را پذیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور سردار قاسمی در كابینه با فراز و نشیب‌های فراوان روبرو است، گفت: رئیس‌جمهور شرایط و نظرات سپاه و سردار قاسمی را برای حضور در كابینه پذیرفته است.

حسن كامران با اشاره به نظر مثبتش به وزیر پشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه نفت تصریح كرد: سردار قاسمی دانش حضور در وزارت نفت را دارد چون پروژه‌های بزرگی را در كشور از قبیل پروژه‌های پالایشگاهی و پتروشیمی اجرا كرده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون وجود نام سردار قاسمی در لیست تحریم مقامات ایرانی كه از طرف مقامات آمریكا منتشر شده است، اظهار داشت: لیست‌هایی كه آمریكا و صهیونیست‌ها اعلام می‌كنند شوخی است آمریكا از این لیست‌ها زیاد تهیه می‌كند در مباحث دیپلماسی این مشكلات قابل حل است و خللی در روند كار ایشان ایجاد نمی‌كند.

كامران با اشاره به اینكه حضور سردار قاسمی در لیست وزیران پیشنهادی دولت با فراز و نشیب‌های فراوان رو‌به‌رو بوده است، تصریح كرد: سپاه پاسداران با حضور فرمانده‌هانش در دولت مشكلی ندارد، سپاه و سردار قاسمی شرایط و نظرات خود برای حضور در دولت اعلام كرده‌اند و رئیس‌جمهور نیز پذیرفته است.

وی تاكید كرد: سردار قاسمی رای اعتماد نمایندگان را جلب می‌كند.

كامران با اشاره به اینكه محمد عباسی احتمالا رای اعتماد نمایندگان را جلب نمی‌كند، گفت: عباسی تجربه‌ای در زمینه وزارت ورزش و جوانان ندارد و در وزارت تعاون نیز عملكرد مثبتی نداشته است‌، نمایندگان به وی را اعتماد نخواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین